Moderátor: Moderátori
Alexander Velky napísal:
To sú také paradoxy, že vlastne ČR ušetrí v rámci diaľničnej dopravy veľké financie, ale zase "dopraje" hlavnému mestu.
wazari napísal:O tej Prahe sa to tu uz dnes niekde cital, ale reagujem az teraz. Pred par tyzdnami som bol v Prahe pozriet znameho, rodeneho Prazaka. Pri ceste novou castou metra (konci pri jeho baraku) spomenul par viet o tom, ze Praha je velmi bohate mesto, turistami obliehane a velke investicie mu nerobia problemy.
aquila napísal:... ze nebyt komunistou (ale za tych si cesi mozu sami), tak praha a vobec cesko (a zrejme aj slovensko) je uuuuplne niekde inde.
Alexander Velky napísal:aquila napísal:... ze nebyt komunistou (ale za tych si cesi mozu sami), tak praha a vobec cesko (a zrejme aj slovensko) je uuuuplne niekde inde.
Toto je pravda, to bolo 40 rokov veľmi pomalého rozvoja, neboli také sociálne rozdiely ako dnes, ale nebolo to ani vtedy ideálne a čo sa dlhov týka, tak všetky štáty nám dlhovali za zbrane.
Andrej napísal:A málokto vie, že celá prvá ČSR bola tesne pred 2.sv.vojnou vyspelosťou na úrovni Francúzska a skoro aj VB. A možno by sme ich aj predbehli, u nás boli vtedy veľké plány diaľnice cez celú krajinu a mali sme na hospodársky rast aj veľký potenciál. Lenže po vojne prišli komunisti...
MH napísal:Darmo teraz plakat nad rozliatym mliekom. Ved vsetci vieme ako dopadli volby v 1947/48 (nepamaetam si presne rok, tusim v 47), ked v Cechach vyhrali komunisti a na Slovensku DS - Demokraticka strana, ale v celostatnom meradle to vyhrali komunisti a potom to uz zacalo.....
MH napísal:Darmo teraz plakat nad rozliatym mliekom. Ved vsetci vieme ako dopadli volby v 1947/48 (nepamaetam si presne rok, tusim v 47), ked v Cechach vyhrali komunisti a na Slovensku DS - Demokraticka strana, ale v celostatnom meradle to vyhrali komunisti a potom to uz zacalo.....
MH napísal:Spaet k teme!
Panenska ma byt najdlhsim tunelom ale len dialnicnym. V CR su bud v stavbe alebo planovane aj dlhsie tunely:
Cervenohorsky tunel (Sumperk) 6150 m na statnej ceste I/44 ten je planovany,
Tunel Stromovka 2900 m na Mestskom okruhu (2 rurovy) je vo vystavbe,
Strahovsky tunel 2000m tiez na Mestskom okruhu (2 rurovy) je v prevadzke
Stromovka a Strahov by sa kludne mohli definovat ako dialnicne tunely, lebo MO je vlastne mestska rychlostna cesta.
MH napísal:Klikni sem na moju stranku: http://motorways-exitlists.com/europe/cz/praha/mo.htm
Tu je cely priebeh prevadzkovanej aj planovanej trasy. V pripade tunelu Stromovka ide o sustavu na sebe nadvaezujucich hlbenych tunelov (Stresovisky 915m, Hradcansky 660m), na ktore sa napaja razeny tunel Stromovka v aktualnej dlzke 3419m (tych 2900m co som spominal pred tym bolo zo starsich projektov), ktory je vedeny pod riekou Vltavou a vyustuje v Troji pri prazske ZOO. Jedna sa o lokalitu Stresovice, Dejvice, Letna a Troja = severozapadna cast prazskeho centra.
Caesar napísal:Osobne si myslím, že ČR bude stavať aj dlhšie tunely vo svojej diaľničnej sieti po r. 2010.
Caesar napísal:Tunel Panenská by sa mal predĺžiť, s týmito prácami už sa aj začalo. Severný portál o 90m a južný portál o 30m a tak bude jeho dĺžka 2 120 metrov.
Ak sa nebudú musieť zbúrať tie predĺžené úseky: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1912
Asi búranie chráni ŽP.
Naspäť na Dálnice a rychlostní silnice v ČR
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.