Moderátor: Moderátori
aquila napísal:dalsia otazocka na opravy v BA, tiez som niekde zachytil ze by sa uz nebodaj toto leto mala opravovat krizovat na patronke. co je na tom pravdy ? zda sa mi to docela sialeny napad, kedze uz teraz to vyzera katastrofalne. a prejazd je mission impossible
nebolo by rozumnejsie uz ten rok pockat ked uz budu hotove sitiny ?
Caesar napísal:Tak a ja začnem, čo približne by tu mohlo byť.
Vo Vajnoroch vznikne nový mestský obvod za cca. 30 mld. SKK do 3 rokov. Butú tu byty, kancelárie atď. a projekt podporujú skutočne renomované spoločnosti.
Viac: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1954
Milos napísal:Niekde som čítal, že by sa tam mal dať priestor najmä výskumným a vývojovým centrám
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1994
najvacsia sranda je, ze mestska cast vajnory nechce CEPIT kvoli tomu, ze sa ma postavit na inom pozemku ako na tom "scelenom od rakuskeho investora".. cize im vadi to, ze im nakloneny ludia si nebu mastit vrecka na predaji pody, ked sa investor uz dopredu poistil a skupil potrebnu podu dopredu ..
a preboha kam inam by to chceli dat ? ano na pozemky, ktore vlastnia im blizky ludia ...
Diaľnica D2 bude po jeho dokončení úplná, so začiatkom v Jarovciach, s pokračovaním na Most Lafranconi, cez nový tunel a ďalej do Lamača až po Kúty, kde nadviaže na českú diaľnicu D1. Na opačnom konci sa zase "dé‑dvojka" v Jarovciach napojí na budúcu diaľnicu A6 do Viedne, ktorú by mali tiež" dokončiť do roku 2007.
Tento stav sa zmení až vtedy, keď sa obchvat dokončovaný v súčasnosti doplní na okruh ‑ a to diaľničnou vetvou D4, ktorá zatiaľ jestvuje iba na výkresoch. Tá sa začne v Jarovciach, v mieste, kde sa začína aj D2. Cez Dunaj prejde budúcim šiestym mostom pod Slovnaftom, na druhom brehu rieky vyústi kdesi medzi Rovinkou a Podunajskými Biskupicami. Ďalej sú navrhované tri varianty jej vedenia. Najreálnejší je ten, čo predpokladá napojenie na D1 v Ivanke pri Dunaji. Možné je jeho pokračovanie tzv. nultým mestským okruhom, ktorý by prechádzal tunelom vyrazeným popod Malé Karpaty a na križovatke v Stupave by sa zaústil do diaľnice D2. Druhý variant sa na D1 napája medzi Bernolákovom a Sencom, tretí až za Sencom. S výstavbou D4 by sa mohlo začať asi v roku 2015. Dôležité je zabezpečiť najmä rozumné financovanie stavby ‑ najlepšie združením peňazí štátu, mesta, regiónu aj z európskych zdrojov.
Leonidas napísal:pozn. admin: reakcia na clanok
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=2018Diaľnica D2 bude po jeho dokončení úplná, so začiatkom v Jarovciach, s pokračovaním na Most Lafranconi, cez nový tunel a ďalej do Lamača až po Kúty, kde nadviaže na českú diaľnicu D1. Na opačnom konci sa zase "dé‑dvojka" v Jarovciach napojí na budúcu diaľnicu A6 do Viedne, ktorú by mali tiež" dokončiť do roku 2007.
Tedy tohle GR NDS, a.s. prehnal a poradne.
Na ceske strane prechodu Kuty-Lanzhot neni ceska dalnice D1, ale D2. Na ceske strane je totiz D1 po Brno a pak v smere na Ostravu, ne v smere na SR.
Tedy slovenska D2 nema jak navazat na ceskou D1 v Kutoch, jedine pres ceskou D2 a to je dost podstatny rozdil.
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1994
najvacsia sranda je, ze mestska cast vajnory nechce CEPIT kvoli tomu, ze sa ma postavit na inom pozemku ako na tom "scelenom od rakuskeho investora".. cize im vadi to, ze im nakloneny ludia si nebu mastit vrecka na predaji pody, ked sa investor uz dopredu poistil a skupil potrebnu podu dopredu ..
a preboha kam inam by to chceli dat ? ano na pozemky, ktore vlastnia im blizky ludia ...
Leonidas napísal:pozn. admin: reakcia na clanok
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=2018Diaľnica D2 bude po jeho dokončení úplná, so začiatkom v Jarovciach, s pokračovaním na Most Lafranconi, cez nový tunel a ďalej do Lamača až po Kúty, kde nadviaže na českú diaľnicu D1. Na opačnom konci sa zase "dé‑dvojka" v Jarovciach napojí na budúcu diaľnicu A6 do Viedne, ktorú by mali tiež" dokončiť do roku 2007.
Tedy tohle GR NDS, a.s. prehnal a poradne.
Na ceske strane prechodu Kuty-Lanzhot neni ceska dalnice D1, ale D2. Na ceske strane je totiz D1 po Brno a pak v smere na Ostravu, ne v smere na SR.
Tedy slovenska D2 nema jak navazat na ceskou D1 v Kutoch, jedine pres ceskou D2 a to je dost podstatny rozdil.
mel napísal:Dy,
keď si pozrieš plán na http://www.cepit.org, je tam pekne vidno infrastrukturu ... len teba asi zaujima viac ta externa ako interna ... ta tam nie je ... ale cast napojeni je vidno ...
mel napísal:Dy,
suhlas ... tymto smerom sa to bude zahustovat ... a je potrebne riesit viac napojeni ... v horizonte 15 rokov... nielen na D1, ale aj D4 a okruh R0 (ci R8). Inak sa to bude v okoli Zlatych pieskov (Vajnor, Race) plnit .
MH napísal:Dy, máš pravdu. Projekty a štúdie na D4 + NO sú konfigurované len na kategóriu D26,5/120 resp. R22,5/100 čo znamená 2+2 pruhy. Teraz by to bohate stačilo, ale otázne je či to bude stačiť aj v dobe tak za 10 rokov keď sa bude reálne stavať.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.