Tomas PO napísal:jozin z bazin napísal:Asi hlavny rozdiel bude v tom, ak niekto jazdi danu trasu pravidelne, tak uz dobre pozna kriticke miesta a primeranu rychlost. Ak vsak niekto ide prvykrat, tak to moze dopadnu zle-nedobre.
Zacinam mat strach, aby si predchadzajuce prispevky nahodou nepricital menej inteligentny jedinec, ktory pojde NR-BB s tehlou na plyne, vsak ved na internete pisali, ze 130 fpohodeeeeee.
A ked sa nahodou takyto dvaja-traja inteligenti v kratkom case vysypu v rovnakej zakrute do zvodidiel, tak nam pomaly zacnu pribudat obmedzenia MPR na 110 alebo nebodaj 80 z dovodu zvysenie bezpecnosti na nehodovych usekoch.
Cize chcelo by to trochu zdrzanlivosti vo vyjadreniach o bezpecnej rychlosti, tieto stranky su verejne pristupne kade komu.
preto existuju znacky "odporucana rychlost". v kombinacii s reflaxnymi sipkami oznacujucimi prudku zakrutu, je to idealne riesenie.
Ano, to je rozumne riesenie.
Ale vieme, ako to na Slovensku chodi. Navyse dve znacky (zaciatok/koniec obmedzenia) su urcite lacnejsie, co by bol asi prvy zasadny argument. A policajti by mali dalsie miesto na naplnanie statneho rozpoctu, cize dalsi argument proti .
Nekritizujem teba, tvoj samozrejme povazujem za spravny.
Avsak na Slovensku treba ocakavat skor pesimisticky variant. A ked to nevyjde, tak je clovek aspon prijemne prekvapeny
Navrhujem off-topic OFF.