Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Spomedzi variantov je platne UR na bledomodry (tunelovy) variant.
aquila napísal:vsak je tam obalovacka cestnych stavieb, pila plus nealko oravan kam chodia kamiony .. cize tomu zakazu sa mi moc nechce verit
Andrej napísal:aquila napísal:vsak je tam obalovacka cestnych stavieb, pila plus nealko oravan kam chodia kamiony .. cize tomu zakazu sa mi moc nechce verit
Mas ciastocne pravdu, je tam povolene nad 12 t, ale len pre dopravnu obsluhu
https://maps.google.com/maps?q=Podbiel, ... 68,,0,1.19
Nic to vsak nemeni na tom, ze ta cesta je absolutne nevhodna pre akykolvek tranzit a uz vobec nie kamionovy.
Andrej napísal:Nejazdia, maju tam zakaz. A ani nemaju ako jazdit - sirka cesty je v Podbieli miestami mozno 6 m a bez chodnikov.
Akukolvek prelozku by si musel najprv naprojektovat, vykupit pozemky a to by stalo cas (niekolko rokov) a peniaze - neziskali by sme tym vobec nic. Pre parametre II/584 by nemala 500 m ale asi 3 km a to by uz bolo mozno aj drahsie ako privadzac Nizna, a hlavne absolutne zbytocne po dostavani R3.
i15 napísal:Od MUK NIzna po cestu 584 to nie je vobec blizko, odhadom 3 kilometre, cize predlzenie useku asi o 2/3. V minulosti sa zrejme planovaci zhodli, ze na 5km obchvat Tvrdosina sa najdu peniaze skor, ako na 8km a ze nechcu pustat tranzit na cestu druhej triedy
i15 napísal:Andrej napísal:Spomedzi variantov je platne UR na bledomodry (tunelovy) variant.
cize napojenie na 584 je viac ako 2,5km od cesty I/59
duro_z_dediny napísal:Takže odhadovaný začiatok - druhá polovica roku 2013 viewtopic.php?f=35&t=17323.
expwy napísal:Nebude, EK oravsku R3 odmieta financovať a štát na to nemá peniaze, takze sa to odkladá na neurcito.
aquila napísal:pricom je to skoda, tento usek by dost pomohol
ale zase dava to nadej, ze sa tento usek preprojektuje ...
vypadne zbytocna MUK nizna a napoji sa to na I/59 pred krivou ..
edit: prispevky ohladne financovania dalsich usekov som presunul do OPD
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.