devil napísal: treba na asfaltovanie stavebne povolenie ??
To je z pohladu, ci ide o stavebne prace, ktore musi vykonavat stavebna firma, uplne irelevantne.
Tak tomu naozaj nerozumiem, ak JPP, ze rastu intenzity, tak to nie je pre tender/hodnotenie relevantne.
devil napísal:a ty mas alebo len slepo obhajujes svoje useky (?) kde je dovodne podozrenie ze pomer cena/intenzita neostoji. myslim ze odovede sa nedockam...ani predpokladaneho pomeru D3/stara cesta, alebo sa dozvieme ze len par km od ZA na dialnicu prejde 80% aut
detto po oscadnicu a potom samozrejme tur-hub. a samozrejme zvysenie priepustnosti zvysi intenzitu zato regionalny rozvoj nic take neprinesie (ironia) ....len potom je otazka ze co prinieslo zvysenie intenzity na povazi z cca. 10.000 aut v 1995 na cca. dvojnasobok za 5-10 rokov....pochybujem ze len zvysenie priepustnosti, urcite aj regionalny rozvoj.
Predovsetkym ty si zacal s tym, ze na D3 je odhad 38 000 v/24h, ked som ukazal, ze to urcite nesedi s oficialnymi a na internete dostupnymi udajmi, tak si zacal o sialenom narste intenzit:
devil napísal:na usekoch kde sa uz pripravuju tendre zahadne a uplne sialene "rastu" predpokladane intenzity,
avsak na to nemas ziadny relevantny dokaz.
Obhajujem useky, kde je vazny dopravny problem a pritom sa najdu rypaci, ktori sa na dany usek pozeraju iba z jednej strany, teda z tej, ze im to v podstate nic neprinesie.
Ak je niekde dopravny problem, tak z aktualnej intenzity prejde kludne 80% na dialnicu, ak to skracuje trasu dlzkovo alebo casovo, lenze odstranenim dopravneho problemu sa uvolni priestor pre miestnu dopravu a teda z noveho suctu cesta+dialnica, vyjde na dialnicu menej ako 80%.
Je mi jasne, ze nie si ochotny akceptovat fakty, ako je vyrazny Havlov utlm zbrojarskej vyroby a nasledna nezamestnanost, pre Slovensko strata exportnych firiem rozdelenim Ceskoslovenska, pretoze prevazne ostali v CR a teda to ozivenie vyroby a exportu trvalo nejake roky, dalsia vec je narast automobilizacie a iste aj zvysenie priepustnosti. Nie je to len tom, ze sa postavila dialnica, preco boli na Kysuciach pomerne vysoke intenzity uz v roku aj bez dialnice, resp. dialnice vzdialenej 50-60 km? Preco na vychodnej R2 neboli v r.2015 50 km od plnoprofilovej RC, take intenzity ako boli na Kysuciach uz pred 14 rokmi, ked koncila dialnica pri Ladcoch?
devil napísal:branisko SA ZACALO stavat v 1996 ked bola znama intenzita z 1995 cize 4.137 v/24h. hybe-vazec a vazec-mengusovce v 1996 a 1998, znama bola intenzita z 1995 a to cca. 5700-6200 v/24h. vrtize-hp s intenzitou cca 8-10000 v/24h podpisana zmluva na dialnicu v plnom profile v 1998. tak preco by mala vadit vystavba krivan-tomasovce pri cca. 9.000 intenzite ?
Predovsetkym Ta skrela vystavba Horna Streda - TN a tam bola podstatne vyssia intenzita ako je v sucasnosti na Mytna - Tomasovce, teda jedno s vyssimi intenzitami + prejazd cez 3 obce a mesto zatracujes a druhe s vyrazne nizsimi intenzitami obhajujes.
Z hladiska navratnosti je irelevantne aka je intenzita pri podpise zmluvy na vystavbu, podstatna je intenzita po otvoreni useku a miera odstranenia dopravneho problemu, teda skratenie dlzky a casu, pripadne znizenie nehodovosti. Aj taky tebou zatracovany usek Hybe-Vazec mal na prevazne polprofile intenzitu 11 362 v/24h, co ani plnoprofilove useky R2 nemaju. Dalsi zatracovany usek Vazec - Mengusovce 13.5 a 13.8 tisic v/24h v prvom oficialnom scitani. Ktory plny profil R2 ma taku intenzitu? Bude mat R2 Mytna - Tomasovce 13,5 tisic v/24h v prvom oficialnom scitani?
devil napísal:kolko km realnych prietahov tam je alebo skor kolko metrov ??
Niekolko km, ale hlavne ide o 15-20 tisic v/24h s vysokym poctom NA/24h, vysoke zdrzania kvoli zapcham v spicke
Je vacsi dopravny problem Brodno - KM alebo Mytna - Tomasovce?
devil napísal:mne trha zily ze pri novom meste sa stavala dialnica v plnom profile a pohronsky lievik mal rozostavane 2 kratke obchvaty v poloprofile. a povedzme si pravdu pohronsky lievik bol horsi ako cesta pri novom meste nad vahom.
Boli tam podstatne nizsie intenzity ako na trase D1, ale stavalo sa tam, uz do konca roku 2004 bolo odovzdanych dalsich 23 km R1 na Pohroni, kde v roku 2005 sa pohybovali intenzity od 7 do 14 tisic v/24h, kym na zapadnej D1 to bolo 18-26 tisic v/24h, aj tam kde Ti to trha zili na D1 Horna Streda - NM uz bolo cez 20 tisic v/24h, co bolo prve oficialne scitanie na plnom profile.
Takze ocakavam, ze na R2 budu urcite pozadovane vyssie intenzity ako su neprijatelne intenzity na D1, ibaze by to tak nebolo.