Moderátor: Moderátori
aquila napísal:I/76 Štúrovo, Nánska v rokoch 2008 az 2009 za 48,5 mil sk
I/75, I/64 Nové Zámky, križovatka v rokoch 2009 az 2010 za 46 mil skk
Ide len o "kozmetickú" úpravu stavu. Urobili sa zatiaľ akési ostrovčeky v terajšom telese. Ostali tam ešte tie fľaky, zlátaniny asfaltového koberca, ale vyzerá to na to, že ešte "natrú" tam asi 1 ÷ 2 cm vrstvu.KN.SK napísal:Začali sa práce na výstavbe ďalšieho kruhového objazdu v Komárne, a to v križovatke ulíc Zámoryho, Františkánov, Jazerná a K.Thalyho, ktorá patrí medzi najnebezpečnejšie v našom meste. ••• V zmysle platnej zmluvy je termín na ukončenie diela stanovený na koniec októbra, zhotoviteľ sa však vyjadril, že nevylučuje ani to, že sa dielo podarí ukončiť do konca júla.
Možno tam je "zarátaná" i intenzita z I/64, ale ten rozdiel 5 851 áut je podľa mňa málo ([KN 21 847 - NZ 15 996]. Čiže najnovšie podklady tvrdia, že Komárno je z hľadiska intenzít na tom horšie ako Nové Zámky (pomer ~ 1,37 : 1), a to ešte nemôžu cezeň veľmi jazdiť ťažkotonážne nákladiakové súpravy, presnejšie môžu iba tie čo nejdú do Maďarska a ďalej. Po uvedení nového mosta do používania to bude ešte horšie. Tak bez obchvatu to bude v Komárne neveselé, neradostné a nebezpečné.Osem miest dostane obchvaty ... napísal:Komárno kandiduje na PPP projekt
Na juhu Slovenska je jedným z najvyťaženejších miest Komárno, kde po ceste prvej triedy I/63 denne priamo cez mesto prejde 21 847 áut. Minister dopravy Árpád Érsek (Most-Híd) označil v rozhovore pre Pravdu obchvat Komárna ako jedného z kandidátov na financovanie výstavby zo súkromného kapitálu formou PPP projektu. "V roku 2019 dokončíme most v Komárne. Jednou z možností je vybudovanie obchvatu Komárna formou PPP projektu spolu s napojením mosta a následné spojenie s rýchlostnou cestou R1 formou cesty prvej triedy,“ povedal minister Érsek.
Teraz málokedy tam kolabuje doprava, našťastie, občas sa "zneprejazdní" malopriemerový kruháč pri Kauflande, keď kolónu zastaví "červená" pri neďalekom Tescu. A mapy "klamú", terén nie. Tu ide o to, že keď bude funkčný nový most, tak asi viac áut od Galanty alebo od Šale, a opačne, pôjde po 573 a nie po 64. A pribudne NAD nad 20 t. No a tu sa pruhy lievikovite zužujú od centra smerom k plánovanému mostu.i15 napísal:pozerám na mapy Komárna - 21847 vozidiel je na úseku od cesty 573 po 64, dlĺžka 2,7km, z toho necelých 500m okolo obchodných centier nie je 2+2 a je tam dosť miesta na rozšírenie, keby doprava kolabovala, tak kde je problém?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.