Moderátor: Moderátori
Kanky napísal:bude velkym nenazranym hriechom, ak sa nepostavi druhy polprofil k uz prakticky existujucemu polprofilu Rky od obchvatu DS az po Dun. Luznu mimo Bacu a Samorina na I/63...
i15 napísal:Konkrétne sa plánovala využiť cesta za odbočkou na Báč, kde jazdí menej ako 10000 vozidiel. Stavať tu paralelnú RC cez predražené PPP namiesto možného rozšírenia I/63 je dosť pritiahnuté za vlasy.
mb1000 napísal:
Na useku Dunajska Luzna - Holice treba obist Samorin a Bac a ci sa pripoji R7 na I/63 za Bacom alebo za Holicami je rozdiel cca 7km, takze to nevidim tragicky.
mjk napísal:mb1000 napísal:
Na useku Dunajska Luzna - Holice treba obist Samorin a Bac a ci sa pripoji R7 na I/63 za Bacom alebo za Holicami je rozdiel cca 7km, takze to nevidim tragicky.
Ako som písal v ÚR D. Lužná - Holice nie je napojenie na I/63. Iba, že by to napojili v úseku Holice. - D. Streda, ale v zámere EIA nič také nie je.
Kanky napísal:no podla mna je aj 7km usek RC dost dlhy na to, aby sa polprofil nepostavil zbytocne 1-2 km od existujucej I/63 a zasa by ostali len 2 polprofily s obojsmernou prevadzkou...
R7 mimo koridoru I/63 len zbytocne vyprodukuje dalsie krizovatky, ktore sa mozu budovat v teraz existujucich krizovatkach...zbytocne oddeli dalsie polia, pozemky, obce..atd...
vyprodukuje prelozky a kruhace...ale tak koniec koncov, prave o to zrejme kompetentnym ide...
aquila napísal:R7 moze byt plna kolko chce, ale bratislavske cesty nezvladaju uz ani terajsi napor, takze jedine dalsie mozno riesenie je P&R , lebo cesty sa rozsirovat nebudu, BA na to nema a ani mat nebude. kedze nema ani na udrzbu
Road category: km 0,000 – 0,360 R 31,5/120 (with a dual width arrangement, i.e. with the broader middle dividing strip for possible extension to 6-lane toward the axis of the expressway)
km 0,360 – 0,585 transition from category R 31,5/120 to category R24,5C)/120
km 0,585 – 17,380 R 24,5C)/120
aquila napísal:bodaj by si mal pravdu ..
mb1000 napísal:Vytah zo studie
R7 Dunajská Lužná – Holice. Šírkové usporiadanie je štvorpruhové R 31,5 (so širším stredným deliacim pásom) v km 0,000 – 0,360 a v kat. R 24,5 od km 0,360 až do konca úseku.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.