Nemyslim si, to by uz musela byt ista investicia, aby sa kvoli tomu rozhybala vystavba, ale rozhodne velka fabrika niekde pri LC alebo RS by tomu regionu velmi prospela.
Z povodnych mapovych podkladov to vyzera tak, ze v MUK ZV sever by sa sucasne vetvy zrusili a bola by to len krizovatka R1 a R2...
![35612](/gallery/image.php?mode=thumbnail&image_id=35612)
Ale dalo by sa to aj so zachovanim sucasneho napojenia ZV, treba zrusit pripajaciu vetvu od Kovacovej (tu vybudovat v MUK Kovacova, ako je to aj zakreslene). Problemova je pripajajuca vetva od ZV, kedze chyba pripajaci pruh, ale to by sa dalo vyriesit posunutim pruhov, vid;
![Obrázok](https://lh3.googleusercontent.com/GHfOQLAEtKbRPnXIQU7Hfc6PD9MveH6Q2BKGKnn80zZzeFhcg3QKOwHrwQCWTdnGr7_C62kcES6Eh928HjHphi6IFtAvexWzniZFVsDQoWH4ap0AeY6mDeRXu91kpgnEoEGTN7xhtfb49t-zNeFfJmlO-8bNJ54tZqYPB_cLX012xplI0gBImz7d3U1SOOB1R4GuWhp_8gstyjHcbqDV3kwyUvt-Dr41H6OvqXTh-56YPpJvLQLtb3npdmUHlV3F6oQJqL9i3DpNoTS62N_AQcGAVRawTdSZaZHM85Av2m9eeUEb77XJTtgraGl0oIw1JCYETxzQCdvidwe9u4FWzrAPApcXdsnzqfBSzAkUcqGYmFXO2JjDxDZNgG7Xtuv5UGE6JoRX9GEgu6x0a2_nVwah1mdutSMpE00a1xiwvvA-V0hyAN8YP1W33nYGukSIrvvz1WWR3wFtonSXSSNqITYcq4WNSwUEoCgxrJ5DlSdKXrz6yaDvklbyl-1bJi0OrWCsWpHWxVz5YOLo-DLgDymnrf5HvekyT3R93UZGOTFTZuaBviDDX5Z02n8eGdByhcUWYbYHg_MHmSb0ZjWGFcIjPIc_BQ8VmdzBT9lmhPzOesQb=w670-h1520)
Nevyzdovalo by si to ziadne extra upravy, kedze aj sucasny most je dostatocne siroky na 3 pruhy;
https://goo.gl/maps/SUBNDHjLP7uBolo by len treba posunut pruhy blizsie k stredovemu zvodidlu, priestor tam na to je.
Idealne by bolo posunut to uz od MUK Kovacova, pretoze tam je nezvycajna sikana a kratky pripajaci pruh od I/66;
https://goo.gl/maps/P4hEEzyEfjM2Vybudoval by sa vlastne novy lavy pruh v strede dialnice a sucasny pravy by sa prekreslil na pripajaci od I/66 a nasledne pred MUK sever by z neho bol odpajaci v smere na DT, takze by sa v maximalnej miere vyuzilo sucasne teleso a nemuseli by sa robit ziadne extra nasypy na pripajaci a odpajaci pruh...