I/11 na českej strane má dokonca lepšie parametre ako D3 (širšia, prídavné pruhy, MUK). Už len MUK do každej dediny pomaly. A je výrazne lacnejšia. Tak u nás to, že je D3 3x taká drahá je spôsobené asi duchom svätým.
je to tak projektovane. namiesto zarezu most, namiesto mosta este vacsi a dlhsi most niekedy aj tunel, super velke krizovatky a dlhociznymi vetvami, to nie je primarne o sirke jazdnych pruhov. a ked to tak nie je tak zopar jedincov vykrikuje ze je to husenkova draha lebo chcu mat rovnu dialnicu ako na BA-TT.
KM-oscadnica je nadstandartna cesta ktora musi zniest 15.000 intenzity takze nechapem co tam riesite. taketo intenzity su na vjazde do ZV od slatiny a je to tam uplne v pohode. mat taku cestu v v celej dlzke tras R2-R3-R4 nikto ani nemukne. co sa tyka brodno-KM tak ak sa nemylim sucasna cesta ZA-brodno bude vymenovana za dialnicu a popri nej sa postavi prelozka a dalej sa zase postavi dialnica s nejakymi hlbenymi tunelmi popri rieke ci co sa to tam naprojektovalo. ja sa pytam co je toto za sialenost.
Tu sa naplno ukazuje aké máš mylné predstavy aj tak sa hráš na najmúdrejšieho. Ako napísal Miro, mesto usilovne už niekoľko rokov bojuje o stavbu privádzača, ale ministerstvo o tom nechce ani počuť.
ale toto tu bolo v mon. tlace ze mesto vyjadrovalo svoje obavy ze ak bude privadzac tak nebude D3.
Pretože v trase D3 sú dopravné problémy, vysoká nehodovosť, nemožnosť obchádzky a vysoký podiel tranzitu. Ak toto nestačí na postavenie diaľnice, tak potom nechápem potrebu hocakej diaľnice na Slovensku. To tvrdíte vy.
nestaci. vysoky podiel tranzitu som na Sk videl jedine na D2. ked mam postavit
D3 za 40 mil za kilometer je 10-15.000 (50k nebude ani cez visnove nieze na D3
) aut denne alebo
R2 za 20 mil za kilometer pre 8-10.000 aut denne tak som za R2.
ak ty hovoris o dopravnom probleme ja budem hovorit o probleme regionalneho rozvoja. kde bol najvacsi narast dopravy, vlastne jediny radikalny narast aj pri novej metodike scitania
bola to R1 ktora sa konecne v 2011 dotiahla. to iste bude na R2 konkretne od TN aj ZV ked pribudnu nove useky. aha, a ked boli minule smrtelne nehody pri mnichovej lehote aj pri tomasovciach tak to sa nepocita
Kašlať na moje regionálne preferencie, no bez D3 nebude ŽSK profitovať. Tak ako BSK potrebuje D4, PSK zase R4, atď.
to nie je pravda, D3 je okrajova zalezitost. uz ani vychodna cast ZSK nebude mat z D3 prakticky ziadny osoch. poziadavka na D3 je to iste ako poziadavka BB na BB-RK.
Intenzita na D3 ma z coho rast. Ak ludi prinutite pouzit inu dopravu alebo dokonca inu trasu, lebo je cesta pretazena alebo ma uplne nevyhovujuci stav, tak ked sa dopravne problemy vyriesia, narastie intenzita. Taktiez, kto nie je ochotny dochadzat za pracou 30 km, lebo mu to zaberie denne 2-3 hodiny, tak ked sa to zmeni na 30-40 minut bude na to inak pozerat. D3 zoberie cast dopravy z Makova, aj z Oravy, ale musi byt na tej trase priemerna rychlost aspon 80 km/h aj v spicke.
toto nie je nicim podlozene resp. ak sa zlepsia pomery na orave tak sa tych par aut vrati naspat. tie auta na trase su primarne lokalna preprava CA-KM-ZA. pred a za krizovatkou radola je rozdiel niekolko tisic aut, pri ZA je vyse 20.000 aut na prechode svrcinovec menej ako polovica z toho. cize tie intenzity su dane blizkostou ZA a fabrikami KIA, mobis ci INA. a makov tiez nie je ziadna vyhra....
Chlapci, nehádajte sa už toľko, D3 v plnom profile s výnimkou úseku Svrčinovec - Skalité aj tak čoskoro bude stáť (zrejme za nekresťanské peniaze) a neurobíte s tým nič.
Dávam tomu tak 15 rokov, ale tohto vysneného stavu by som sa ešte mohol dožiť.
Ak Fico odblokuje v parlamente dlhovú brzdu, možno sa dočkáme aj skôr.
ano, toto tu pisali aj pred 10 rokmi pre D3 aj D1 a dodnes nie je hotova ani len D1 ktora uz mala byt v 2010.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...