vsetci sa ohaname prepojenim BA-KE, ale zabudame na tie dielcie napojenia.
najdolezitejsie je prepojenie do BA. decentralizacia sa urobila ale realita je ze kopa veci sa musi vybavit v BA. su tam centraly firiem, aj tych maju vyrobu mimo BA, su tam statne institucie. najefektivnejsie vybavovanie je OSOBNE STRETNUTIE. aj preto je taky prud aut denne do BA, to nie su len cpckari. nejaje spojenie BB-ZA alebo NR-TN su uplne druho a tretorade.
Do 2021 máš cestu po Lučenec, BA-Ke cez Budapešť a môžeš mať klud. My na severe sa budeme trápiť s hlavnou trasou do 2026.
D1 je z vacsiny hotova, do 5 rokov bude chybat jeden usek ktory nie je problemovy. na juhu chyba min. 50 km problematickych km ktore momentalne nie je ani cent. a to sa vobec nebavime o suvislej RC. cakam na vyhovorky preco nie su intenzity na severnej D1, najskor chyba visnove, potom tur-hub a nakoniec to bude kvoli chybajucej druhej rure braniska.
odratat musis BA, TT a KE, lebo tade cesta vedie aj severom aj juhom.
potom odrataj aj PO lebo tade cesta vedie aj severom aj juhom a mohli by sme sa dlho bavit co kde zapocitat. ...uz sme to pocitali trasa severom je dlhsia tak tam zije viac ludi. ale na juhu celkovo zije viac ludi, to tak bolo vzdy, pretoze prirodne podmienky na zivot su lepsie.
jedna z veci o ktorych sa pri D / R bavime je aj intenzita dopravy. takze kde bude asi vyssia?
intenzita dopravy by nemala byt urcujuca. kazda dialnica generuje dalsiu dopravu aj na ovplyvnenej cestenej sieti cez multiplikacne efekty.
Dalsia vec je ze ked platim dane na SVK tak chcem chodit po nasich cestach...
aj aj platim dane a ked investuju tak ze sa na tych cestach neodveziem tak ich asi prestanem platit.
Takýmto regiónom by expresne pomohola podpora drobného podnikania a turizmu, lebo napr. Gemer je naozaj krásny a zaujímavý kraj.
no ja neviem, ale okolo RS vsade vidim bezne polia a lesy a ani nikde na mape nie je vyznacene ziadne velkoplosne chranene uzemie. to zacina asi od plesivca po asi moldavu co je mozno 60 km. cize v zasade okres RV a maly kusok z KS. tam chyba len postavit sorosku.
na severe zacina mala fatra pri strecne a prakticky po levocu su suvisle narodne parky a ine zaujimavosti. k tomu orava. cize MT, RK, LM, PP, SN, LE a DK, TS a NO. velke fabriky v tychto okresoch by ani nemali byt, tieto kraje by mali zit z turizmu.
pre DrX, RA D ani RC nepotrebuje, mozno zase okrem sorosky na cestu do KE. na zapad je lepsie ist cez BR a BB a dalej po R1.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...