ano ja viem, preto aj hovorim, ze tak isto ako bolo treba havarijne sanova nad labutou, tak je otazka casu, kedy sa bude sanovat pri kysuckej brane.
lebo podla tejto logiky co tu pisete nemaju zmysel ani docasne mosty, vsak sa jazdi oolo rochovici
co sa tyka tej cesty do rudiny od INA, tam stacilo keby sa pocas koridorizacii zeleznice urobil most smero na neslusu a ta existujuca polna cesta sa napoji cestu do iny.
aj ked hej, na neslusu je tusim len taka jednoducha panelka, ale to je teraz nepodstatne.
detto rudinka, ako povedal vlados, stacilo aby sa napriklad vypustila nezmyselna zastavka brodno v polohe kde je, a urobilo by sa radsej krizenie zeleznice na druhu stranu, cim by sa usetrilo aj za tie mosty pre pesich popri zeleznici k tej ultra vyuzivanej zastavke.
a zastavku rudinka je aj schoda spominat, lebo tam zase raz sa mesto zilina vykaslalo na svoju MC brodno. ake to typicke