Moderátor: Moderátori
devil napísal: a ked uz silou mocou chceme menovat napotrebnejsiu cestnu stavbu tak predlzenie galvaniho.
tak pekne silvestrovsky si to napísaldopravným problémom Bratislavy ako koza petržlenu
devil napísal:stale nechapete ze cesty pri centre len generuju dalsiu dopravu, cize tolko co zoberie ST zakratko pribudne na sancovej atd. cez den prejdes z ruzinova cez tt myto, sancovu az na patronku uplne v pohode, upchate je to v spicke co plne dokazuje moju prvu vetu.
predlzenie galvaniho je v podstate ten isty problem lenze tu mame hradsku cestu ktora sama osebe nevyhovuje lebo je 1+1, je uzka a vyslovene nebezpecna a bonus je neslavny vrakunsky KO do kt. sa zvonku zlievaju 3 cesty cize 6 pruhov. jedna z nich bude priamo napojena na D4 formou MUK pri moste pri BA. cize pribudne aj taka doprava ktora na takejto ceste nema co hladat. cize tu sa "vygeneruje" doprava bez toho ze by sa hradskej nieco urobilo. verstehen sie ?
devil napísal:BA potrebuje rozvijat HD a nie IAD. najvacsie dopravne toky smerruju do centra a nie do karlovej vsi. to vie kazdy kto pozna BA. a ked uz silou mocou chceme menovat napotrebnejsiu cestnu stavbu tak predlzenie galvaniho.
devil napísal:stale nechapete ze cesty pri centre len generuju dalsiu dopravu, cize tolko co zoberie ST zakratko pribudne na sancovej atd. cez den prejdes z ruzinova cez tt myto, sancovu az na patronku uplne v pohode, upchate je to v spicke co plne dokazuje moju prvu vetu.
toto nie je vobec pravda, severna tagenta odlahci sancovu, raciansku, prazsku, kramare, jaskov rad a ciastocne aj jarosovu... predlzenie galvaniho bude iba dalsia radiala a co chyba BA viac, ci tangenty alebo radialy, sme tu riesili uz x krat... predlzenie galvaniho by som mozno povazoval za dolezitejsie keby sa neriesila R7
...pomôže to odľahčiť 2 mosty...
jaj aha lebo dalsia radiala dnu do mesta nevygeneruje dalsi premavku a ano mas pravdu, ze v case pribudnu dalsie auta na sancovej atd, lenze tie tam pribudnu nezavisle od existencie ST
devil napísal:toto nie je vobec pravda, severna tagenta odlahci sancovu, raciansku, prazsku, kramare, jaskov rad a ciastocne aj jarosovu... predlzenie galvaniho bude iba dalsia radiala a co chyba BA viac, ci tangenty alebo radialy, sme tu riesili uz x krat... predlzenie galvaniho by som mozno povazoval za dolezitejsie keby sa neriesila R7
tieto ulice sa spociatku ciastocne odlahcia a uvolnene kapacity sa postupne naplnia novou premavkou. najvacsi zdroj/ciel dopravy je sirsie centrum. ale do tej miery sa to urcite neodlahci ani na zaciatku aby mohol byt nakresleny bus pruh. ten sa da urobit len na 3+3 vid pripad na novom moste.
inak toto je presne typicka diskusia s tebou, vsetko sa od teba odraza ako zmrznuty hrach od steny, lebo TY mas svoj nazor a vsetci ludia co po tej BA jazdia denne vedia hovno co im pomoze
- a prave preto aby sa odlahcilo to sirsie centrum treba budovat tangenty, lebo teraz kamkolvek ides z ktorehokolvek smeru, trepes sa takmer do uplneho centra po radiale A a nasledne von z centra po radiale B
Spravne si usudil, že severná tangenta je niečo ako obchvat a má napomocť odľahčiť aj mč ako je Staré mesto, no primárnym dovodom je skompletizovanie vnutorneho mestského okruhu. Inými slovami, vytvoriť alternatívu (časovú či v špičkách/nešpičkách) trasy ktoru som už napísal, teda Patronka - D2 - D1- Ružinov...východ zapad.
A suverenne ti poviem, že severovýchod a severozápad detto.Tí ktorí sú v BA aj cez víkend, ti dosvedčia, že z Vajnor do Dubravky/Lamača je rýchlejšie po D1. Toto zaťažuje mosty, nie to čo preberie D4...
dalsia vec ze treba dobudovat ten okruh lebo ta chybajuca cast je ako prst na flasi so sampusom,natlakujes a sampus spliecha do stran,rovnako ako idu auta do stran na radiali aj ked tam vidici nechcu ist
severna tangenta odlahci cesty a tym vznikne priestor na budovanie bus-pruhov,priestor na spustenie totalnej preferencie elektriek na svetelnych krizivatkach lepsie povedane "budovanie preferencie HD" ktoru ty pozadujes a navrhujes ako riesenie,mi ti navrhujeme to riesenie co ty sam pozadujes ponukame,a nie dalsia doprava odlahcene cesty menusi zaplnit ak ju ta nepustis,tym ze tam das pruhy pre MHD
aquila napísal:tak isto hradska nevadi ze je 15K, tu sa bavime o mestskych komunikaciach. ktore nie je potreba moc rozsirovat, su to radialy, ktore maju dobru a primeranu kapacitu. a zaseknu sa na prvom semafore. a v podstate ,ked sa na hradsej urobi ten planovanz kruhac pri napojeni s ruzinovskou, tak aj 1+1 bude dostatocne.
aquila napísal: mimochodom po sancovej sa planovao s elektrickou. a ked sa refreshne general podla stareho planu, tak budu elektricky na stefanikovej (tiez teraz 2+2, ale mala by byt len 1+1) a to iste sancova
expwy napísal: Myslím si, že severná tangenta je dôležitá, ale bolo by vhodné spolu s touto stavbou zmimoúrovňovať aj Bajkalskú s Jarošovou a skapacitniť Jarošovu. Až potom môžeme osekávať Šancovú.
mimochodom po sancovej sa planovao s elektrickou. a ked sa refreshne general podla stareho planu, tak budu elektricky na stefanikovej (tiez teraz 2+2, ale mala by byt len 1+1) a to iste sancova.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 51 hostí.