Moderátor: Moderátori
michaelse napísal:pri vacsom pocne sukromnikov by mala by byt vyriesena hlavna autorita ktora bude mat rozhodujuce slovo pri sporoch, co sa tyka pripojov, ze tam treba posunut spoj o 10 minut a nie ze pol roka sa budu dohadovat kto zaco moze nemoze
IceFox napísal:Lenže zavedenie takejto autority v podstate popiera liberalizáciu. Načo budem dávať súkromného dopravcu na trať kde mu dám milión obmedzení keď ZSSK to tiež dokáže obslúžiť s rovnakými obmedzeniami a navyše mám z toho výhody ako 100% prípoje (keby bol súkromník tak by to bežalo cez tú autoritu -> bohvie či by sa v reále prípoje dodržiavali + komunikácia medzi dvomi spoločnosťami (v prípade meškania) je horšia ako "sám so sebou"), jeden lístok (z Tramtarie do Hornej Dolnej potrebujem 1 lístok, nie 3), NAD (u súkromníkov v podstate neexistujúci pojem)...
EmBe napísal:Liberalizácia trhu neznamená neorganizovaný bordel, kde si každý dopravca bude robiť čo chce. Snaha je dosiahnúť ňou aj zníženie dotácie, nech je menšia ako dostáva teraz ZSSK.
presne tak EmBe treba to mat premyslene a vsetko riadne nastavene a zazmluvnene,potom ak to tak bude, tak som ochotny pripustit ze to moze aj nejako fungovat
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.