Moderátor: Moderátori
je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..
Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..
aquila napísal:Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..
toto je skor zbozne prianie.. nezabudajme, ze tomuto useku sa nielenze nezvysia intenzity, ale naopak sa znizia intenzity akonahle sa otvori usek HP - LL - dubna skala.
keby sa otvaral usek HP - LL ako sa mal tento rok aj s privadzacom uz to by znamenalo pokles na D3, kedze tranzit smerom vychod by odpadol uplne a zaroven by lokalka zaplnila uz de fact poloprazdnu I/18 do ziliny ...
takze mizeria okolo 5 tisic /24hod by zostala.
proste tento usek je nielen predrazeny a zbytocny, ale aj nevhodne naprojektovany bez akychkolvek suvislosti.. v podstate ako cela D3 .. je vidno ze ju projektovali po rozdeleni hura-systemom *** ..
juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?
aquila napísal:juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?
odhadom polovicka ak nie viac intenzit na useku D3 HP - strazov je tranzit zapad - vychod, plus zopar zbludilcov pojde aj smerom na sever. navyse tranzit sever - juh na tejto trase evidennte je dost mizerny, vid aj terajsie mizerne intenzity.
vobec by som sa nedivil, ze ked sa otvori usek HP - LL - DS ze napriek celkovemu rastu intenzit, tak sa to prepadne pod 4-5 tisic ..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.