PK napísal: Podla mna D1 pri dalsom naplneni o 5.000 aut/24h denne naplni a zacne kolabovat, znizi sa priemerna dosiahnutelna rychlost, zvysi riziko nehody a to odradi dalsich od presunu na D1.
toto je riadne mimo, pozri si ake su "papierove" kapacity dialnice 2+2 a zistis ze ten rozdiel oproti terajsim intenzitam je "mierne" viac ako 5000 vozidiel / 24h
PK napísal: Doprava generovana z oblasti Nitry, Galanty a vychodne, kde je mimochodom priemyselny boom bude mat stale vyhodnejsie jazdit cez Donovaly.
to nikto nespochybnuje a tak to bude vzdy, nezavisle od existencie D1, ved sa staci pozriet do mapy...akurat som vyrazne skepticky ci tych vozidiel iducich z tejto oblasti do LM, PP, PO, KE (...) je viac ako par stoviek za den
PK napísal: Realita bude taka, ze z Donoval sa presunie na D1 asi tretina.
toto by som videl +/- realne
PK napísal: Situacia na D1 sa zhorsi okamzite, na par rokov sa situacia na Donovaloch, Certovici zlepsi. Ale potom prirodzenym rastom premavky velmi rychlo budeme tam kde sme teraz.
situacia na D1 sa absolutne nezmeni, vid bod 1...ano, za 10 rokov sa dostanu intenzity na donovaloch a certovici tam kde su teraz, akurat netusim ako ich bude riesit vychodny obchvat RK?