Moderátor: Moderátori
a otom hovoril aja povodna sprava, ze vystavba R a D sa precenuje ..
fh napísal:V Galante, Seredi, Šali bola nízka nezamestnanosť už dávno pred 10 rokmi a celkovo aj podpriemerná oproti zbytku SR, podobný efekt ako prípad BB-ZV.
fh napísal:určite nie najpotrebnejšej a pre pár tisícové intenzity ani najlacnejšej a to či je najkratšia je nepodstatné, možno tak pre pendlujúcich cp-čkarov. Takže sú to len mokré sny a predstavy vydávané za skutočnosť ale pravdu vy vidieť ani počuť a ani čítať nechcete.
PK napísal:Aquila, vplyv dostupnosti infrastruktury sa prejavuje s oneskorenim rokov, mozno aj desatrocia ci desatroci. Preto presne ako hovoris, ze R1 znizila nezamestnanost v okoli Nitry, Trnavy, Galanty kde uz bola dlhsie.
Rovnako ako vplyv R1 na ekonomiku v okoli Zvolena, Banskej Bystrice pocitime realne niekedy 10 rokov od dostavania Pribiny.
Rovnako ako prioritne postavenie najpotrebnejsej, najkratsej a najlacnejsej spojnice vychod - zapad - R7 + R2 sme mohli v Presove, Kosiciach a na vychod od nich pocitovat uz nejake to desatrocie....
aquila napísal:uz to bolo X krat povedane, a ja to hovorim furt, schvaleny "novy projekt dialnic" v 2001 bol asi najhorsi pocin v historii slovenska a este vacsi je, ze sa toho aj skoro 20 rokov potom drzia, pricom je to blbost.
aquila napísal:
uz to bolo X krat povedane, a ja to hovorim furt, schvaleny "novy projekt dialnic" v 2001 bol asi najhorsi pocin v historii slovenska a este vacsi je, ze sa toho aj skoro 20 rokov potom drzia, pricom je to blbost.
tak ako R1, tak by zostihlenie D1, ako aj samotnej R2, R3 a podobne a vo velkej miere nahradenie kvalitnymi jednickami MUK, alebo co I len vyradovacimi pruhmi malo daleko vacsi prinos pre rozvoj regionov.
treba si uvedomit, ze napriklad za zlomok nezmyselnych useky D3 by sa povodna I/18 dala tak upgradnut ze by to stacilo.
DrX napísal:Na jednej strane sa tu nadava na nekoncepnost, neexistenciu dlhodobeho planu a caste zmeny priorit, na druhej strane sa tu odbornik na vsetko ide podpisat, ze najhorsi pocin bolo vytvorenie dlhodobeho planu, nemenenie priorit a koncepnost . Tak ktore je to?
i15 napísal:D1 nenahradíš úpravou I/18... a polovičné profily za Popradom by bola katastrofa. Som rád, že D1 pri Levoči a Chminianskej sa dokončila trochu neskôr, ako plánoval Dzurinda, ale v plnom profile
D3 mala byť nahradená R5 v parametroch pohronskej R1, tu by sa ušetrilo kopec peňazí
R2 mala začínať až pri ZV a medzi TN a ZH by sme teraz možno mali viac km lepšej cesty
na trase R3 by nebolo viac km
R4 a R6 má zmysel
R7 netreba až po LC, ale tak či onak by sa tento región ignoroval
Takže drahá diaľnica D3 kde sa využije veľa častí súčasnej I/11 je fuj ale rozšírenie I/11 je mňam (navheje to ultrablbosť - na niektorých úsekoch nie je miesto na 2+2 a aj keby - muselo by sa robiť strašne veľa preložiek) A spoplatnená jednička - k tomu normálne nemám slov. (Ako v Česku - každá cesta 2+2 je dčka alebo cesta pre motorové vozidlá).
Doteraz som nedostal ani jeden nákres toho "pohronského trasovania D3" aj keď tu o ňom každý básni už x rokov. Prosím pekne znova pánov pc projektantov aby ho tu postli. Potom sa môžeme baviť a výhodách/nevýhodách.. ale v príslušnom vlákne. Ďakujem
Prosím Ťa, kde v tom "novom projekte diaľnic" vidíš niečo ako koncepčnosť? Veď sú to len náhodne nakreslené a ešte náhodnejšie očíslované čiary na mape. Na základe čoho napríklad niekto rozhodol, že do Bystrice bude stáť rýchlostná cesta, zatiaľ čo do Skalitého akožebože diaľnica? Prečo sú vlastne tie čiary práve v tých trasách, kde sú? A prečo niektoré R zostali v "alternatívnych" trasách a ani po skoro dvoch desaťročiach nie je jasné, ktorá z nich je teda tá pravá? Kde v tom projekte je ľubovoľné kritérium, podľa ktorého bol stvorený? Nikde.
PK napísal:Toto je moja predstava kompletnej nadradenej infrastruktury na Slovensku.
StVO, staci ti tam popridavat priority jednotlivych usekov a mas plan na 50 rokov.
Ak bude toto hotove mozeme sa zacat hrat na ekologiu.
gallery/image_page.php?album_id=130&image_id=39076&sk=t&sd=d&st=0
Z tohoto obrazku je napriklad pekne vidno, ze naozajstnym najvacsim dopravnym uzlom na Slovensku je bezkonkurencne Zvolen, so siedmimi smermi, nasledovany Bratislavou a Presovom so siestimi smermi, az potom je Trencin a Zilina s piatimi smermi.
Ako najkratsia a cesta s najvacsim pokrytim uzemia je jednoznacne BA - ZV - PO - HE. Ale z dovodu jednoduchosti a ceny mala byt postavena ako prva BA - NZ - KE - MI
Ako D mala byt postavena BA - ZV - PO - HE, ako hlavna os dopravy na Sk. Ostatne ako R volitelne ako D.
PK napísal:Toto je moja predstava kompletnej nadradenej infrastruktury na Slovensku.
StVO, staci ti tam popridavat priority jednotlivych usekov a mas plan na 50 rokov.
PK napísal:Nie su tam priority a postupnost vystavby, to uz je na ine zamyslenie.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.