Moderátor: Moderátori
richie napísal:a co brani vypisaniu sutaze hned ? (alebo pred pol rokom ?) .. ved uz je tam vlastne vsetko pripravene ..
courier napísal:Bavili sme sa o eventualnej cinskej automobilke v lokalite Haniska (ako argument urychlenia vystavby R2), nie o najkrajsej trase Haniska - Bratislava. Predpokladam ze odbyt malych elektromobilov,cize export bude smerovat smer sever (Polsko, Pobaltske staty), juzna a zapadna Europa a nie zapadne Slovensko a juzna Morava, cize urcite budu exportne trasy v smere R4+M30 a dialnicna siet Europy. Urychlenie pristupu pripadnym zamestnancov z KS pomoze dokoncenie R2 Saca - Sebastovce, zbytok pre tuto fabriku bude menej podstatne. Uz vidim ako hufy ludi z RV budu kupovat rocnu dialnicnu znamku, svihat po R2 130 km/h, aby usetrili 10 minut casu a zvysili cca 15-20% nakladov na PHM za mzdu 800-900E brutto. Opakujem, bavili sme sa o fiktivnej fabrike pri Haniske. Pre cestujucich z KE do BA je cesta cez Madarsko na zvazenie.
courier napísal:Bavili sme sa o eventualnej cinskej automobilke v lokalite Haniska (ako argument urychlenia vystavby R2), nie o najkrajsej trase Haniska - Bratislava. Predpokladam ze odbyt malych elektromobilov,cize export bude smerovat smer sever (Polsko, Pobaltske staty), juzna a zapadna Europa a nie zapadne Slovensko a juzna Morava, cize urcite budu exportne trasy v smere R4+M30 a dialnicna siet Europy. Urychlenie pristupu pripadnym zamestnancov z KS pomoze dokoncenie R2 Saca - Sebastovce, zbytok pre tuto fabriku bude menej podstatne. Uz vidim ako hufy ludi z RV budu kupovat rocnu dialnicnu znamku, svihat po R2 130 km/h, aby usetrili 10 minut casu a zvysili cca 15-20% nakladov na PHM za mzdu 800-900E brutto. Opakujem, bavili sme sa o fiktivnej fabrike pri Haniske. Pre cestujucich z KE do BA je cesta cez Madarsko na zvazenie.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.