DrX napísal:No, riadne na hlavu postavene. Tak ti aj za radom odpoviem:
1. a vyriesit sa to ma tak, ze sa este viac ludi, ktori by mohli jazdit V-Z juhom, prinuti jazdit naokolo blizsie severom a rovno cez PO?
2. PP je v PO kraji, cize kraj ma. A aj PO samotny ma - nocak ide PO-KE-BA s priamymi voznami aj do Brna, Prahy a Viedne. Ohladom ICciek ti odpovedal devil.
3. prave kvoli tomu sa mala stavat R1+R2 minimalne za 40% nakladov. Ta uz by bola 10 rokov hotova. D1 nebude ani do roku 2030 a to sa kvoli nej odpisala polka Slovenska!!!
4. JV obchvat PO+mimourovnove krizovatky od Nabreznej po vypadovku na D1 by krasne riesili vsetky smery (smer PL-HU ovela lepsie nez aktualne S + JZ obchvaty), a bez jedineho tunela, a usetrili by sa miliardy na ine useky.
5. tak za to bojujte. Ja vidim v PO skor boj proti tomu, ked sa tam nieco ide robit (vid vyvlastnovanie a nabrezna)
6. si totalne mimo. KE budu mat spojenie do BA/VIE/zapEuropy poriesene cez madarsko uz v 2021. Praveze vy nebudete mat nic tak do 2030. A to sme to mohli mat vsetci uz davno po R1+R2 a na severe sa mohli stavat primerane veci za zlomok penazi.
7. KE samotne (teda okresy Kosic + KE okolie) maju viac priemyslu, HDP, ludi atd nez vsetky "mesta" od MT po PO. Cize cez svoje dane prispievaju viac na tunely na naokolo blizsie, a to co potrebuju - R2, sa odsuva.
1. Vyriešime to asi tak, že všetko dáme do mesta KE a zbytok kraja sa postupne vysťahuje niekde inde
2. Myslel som tým krajské mesto, nie kraj, sorry za chybičku (nevieš o čom hovoríš, ale doprial by som ti medzipristátie v Kysaku, zažívam to celý život a už vidím, ako by s tým Košičania nemali problém. Keď cestuje manželka s deťmi, tak ich musím viezť autom až do Kysaku, lebo by s nimi a s batožinou mohla mať problém nastúpiť, vlak tam stojí až 1 minútu, ale to ty isto nepoznáš a tiež si asi X krát nezažil zmeškanie prípoja alebo naopak a čakanie 40 až 60 minút na stanici v Kysaku)
3. Ja som o tom, či sa bude stavať D1 alebo R2 nerozhodoval a tiež by som kľudne vymenil parametre D1 za parametre R-ky, hlavne keby to už bolo, ale začal by som kľudne košičanom Šanim Rezešom on bol aj MD, takže prečo nepresadil R2?)
4. riešme to čo je, nie to čo mohlo byť, lebo nebude nič ani v 2050 (tiež som nerohodoval o tomto a už som sa k tomu vyjadroval dosť, viď história)
5. myslíš, že nebojujeme, koľko ste mali v KE protestov vy za lepšiu dopravu, alebo za R2, asi to u vás nie je také zlé ako u nás, keď nebojujete, však?
6. Takže som mimo, no OK, takže KE budú mať dokonca 2 spojenia do BA (vidíš, zase ste na tom lepšie, môžte si vyberať)
7. podľa tvojho uvažovania by región Bratislavy mal potom mať ešte viac ako má, ale som rád, že by si im chcel ešte viac dať. Bolo by dobré si pozrieť rešerš tvojich príspevkov na tému Bratislava (Vivat D4, ako je možné, že ešte nestojí tunel Karpaty, veď podľa ich HDP by už dávno mal byť). Hovorí ti niečo vyrovnávanie regionálnych rozdielov, ak tieto sú aj dôvodu zemepisného umiestnenia, iste vieš že 100km na zád je železná opona a tú sme si tam nepostavili.