Moderátor: Moderátori
Nehovoriac o tom, ze sposob jazdy, 99km/h dobehnem 70km/h kamion, po 5-10km konecne predbehnem, minuta 99km/h, znova dobehnem 70km/h nema nic spolocne s pohodovou a bezpecnou jazdou.
3,5m je luxusny pruh, 2,5m je pouzitelny pruh, 1m je oproti terajsiemu stavu luxusna krajnica
Devil stale tu zatahujes intenzity, ja vravim, ze 2+2 ma byt standard bez ohladu na intenzity. Pretoze to bude plynulejsie, rychlejsie, bezpecnejsie a v prospech nas vsetkych.
Krajnicu treba kvoli cyklistom a ich bezpecnosti.
Povodnu cestu uplne zrusit, namiesto nej spravit cyklochodnik.
Pokial viem niekedy pred tyzdnom sa stala na I/62 smrtelna nehoda. Tolko ku superkvalitnej zrekonstruovanej 1+1. A o tom aku premavku znesie.
Celkovo sa v US jazdi priemerne legalne rychlejsie ako u nas a v Europe.
PK napísal:DrX skus sa prosim ta pisat k veci. Zil som roky v USA, viem ako to tam vyzera.
Vsade v US sa bez vynimky toleruje +10MPH, cize o 16km/h viac.
Kalifornia je stat s pomalymi dialnicami 65MPH, citaj vsetci jazdia 75MPH = 120km/h
V okolitych statoch su aj dialnice so 75MPH = 136km/h, najviac som zazil v Idahu a Texase, 85MPH = 152km/h legalnych
55MPH je na mestskych viacpruhovych komuniakciach ktore sa tebe mozu zdat ako dialnice, legalne tam mozes ist 65MPH = 104km/h
Na vsetkych mestsky cestickach je 35MPH cize 72km/h legalnych.
Celkovo sa v US jazdi priemerne legalne rychlejsie ako u nas a v Europe.
https://www.google.com/maps/@37.0798892 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@37.0760492 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@44.1153976 ... 312!8i6656
Je jasne, ze sa snazia fyzicky oddelit smery na dialniciach, ale stale maju neoodelene smery na kope ciest.
Co sa tyka toho co som napisal tak statistika je jasna, na 1+1 jazdis 100% casu neoddeleny od protismeru a minas tesne vsetky protiiduce auta. na 2+2 80% casu stravis v pravom pruhu, tak ako aj ti oproti. Cize sanca ze minas niekoho tesne v protismere je 0,2x0,2 = 0,04. To su 4% takze minanie 100% protiiducich aut znizis na 4%.
Rovnako pri strate kontroly v pravom pruhu, kde travis 80% casu mas vacsi manevrovaci priestor, kedze ta od protismeru deli este lavy pruh. Pri 1+1 pri strate kontroly ides rovno do protismeru.
Inac som rad, ze som ta pobavil. Ale je mi smutno, ze takych ako ty je na Sk privela.
Bratislava 191.000, Kosice 66.000, Senec 6300, dedina s 2000 ludmi spravi 660 aut. S tym sa treba zmierit, prisposobit sa tomu, nevratime sa (snad) do doby kamennej.
Pozri sa na stav nasich dialnic, ciest, cyklochodnikov. Na nasu nehodovost, kulturu a pohodu na cestach. Nie nie sme najlepsi, sme na chvoste.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.