Moderátor: Moderátori
PK napísal:Jano1, su to oficialne data zo scitania z 2015. Najdi si to. D1 je za TT okolo 26.634aut/24h, R1 za TT okolo 39.058 aut/24. R1 ma presne o 46% viac premavky ako D1 za TT.
PK napísal:Zarucene sa dostanes nad 30.000 co je polovica intenzity D1.
Jano1 napísal:PK napísal:Jano1, su to oficialne data zo scitania z 2015. Najdi si to. D1 je za TT okolo 26.634aut/24h, R1 za TT okolo 39.058 aut/24. R1 ma presne o 46% viac premavky ako D1 za TT.
Oficialne cisla zo scitania 2015 su pri krizovatke Trnava:
usek 87040 D1 26634
usek 80818 R1 34287
Teda z R1 v smere od Nitry prichadza na krizovatku D1 o 28.7% viac oproti smeru od Trencina.
A Tvoj odhad na presmerovanie 30 000 v./24h na planovanu R1 v sucasnosti je dalsi blud.PK napísal:Zarucene sa dostanes nad 30.000 co je polovica intenzity D1.
Na D1 je pri TT smer BA 42774 v./24h, pricom zdrojom/cielom je TT, D1 a R1, ale podla Teba R1 od NR tvori viac ako 70% intenzity D1 smer BA a to je zarucene nezmysel.
Myslim si, ze postavenie paralelnej R1 k D1 TT-BA by bolo lepsie riesenie ako rozsirovanie D1.
pohodak napísal:akurat si treba uvedomit ze R1 medzi TT a NR je prestavana jednotka a teda k nej chyba paralelna cesta, treba si pozriet ako idu intenzity dole hned za krizovatkou nitra zapad...nech sa radsej vybuduje opat cesta 1. triedy NR-TT, rozsiri stara senecka na 2+2, odstrania tie sproste kruhace na I/62 a zrazu zistime ze sme minuli zlomok penazi a ziadnu "novu" R1 nam netreba a uz vobec nemusime rozsirovat R1 NR-TT na 3+3 co som tu uz tiez cital
Vlados napísal:Porovnávaš neporovnateľné. Einsteinova vedie okrajom sídliska a diaľnica cez Petržalku sa nerovná Einsteinova. Aj ked diaľnica mala rezervovaný koridor a vedie len okrajom sídliska tak boli voči nej vedené značné protesty. RC/pokračovanie RC by nielen kapacitne nestíhalo po existujucej 2+2 ale malo by toľko odvolaní, že ani do 203 by nebolo rozhodnuté.
Hovor o napojení R1 na D4 a to už bude OK.
PK napísal:Bral som najvyssiu hodnotu premavky tesne za Trnavou smer D1 je to usek 87040 s 26634 aut/24h a na R1 je to usek 86550 s 39058 aut/24h.
PK napísal:Vsetky dalsie useky za tymito dvoma uz maju nizsie intenzity aj na D1 aj na R1
Vlados napísal:Neviem si prestaviť čo by robili "Auta smerujuce z vychodu do Petrzalky, Ciech, Rakuska, Madarska" na kruháčom pod Prístavným mostom. Určite nie si znalý situácie ohľadom usiness centier na Prievozskej. Ďalšie vozidlá tam nemajú kde parkovať... Nové business centrá buď vzniknú na Boroch alebo na Galvaniho.
devil napísal:ak sa neda popri letisku tak to treba cele zabalit. na napojenie diallnice musis mat kapacitne postacujucu minimalne 2x2 cestu s co najmenej semaformi alebo ako pises s kapacitne vyhovujucimu velkymi krizovatkami. kazanska usti na slovnaftsku. to je obycajna 1+1. alebo svornosti to je to iste. popri letisku by sa napojila na ruzinovsku, to je jedina solidna cesta z tohto smeru. cize 3+3 zlate piesky-SC a prelozka I/61 staci. a senec (blatne)-sered bud R1 alebo rozsirit R1 od D1 po sered. opat je jednoduchsia druha alternativa.
To zase nie je pravda v pripade D1. To plati v pripade R1, kde intenzita pomerne rychlo klesa a po cca 30 km od toho super useku s lokalnou dopravou uz je intenzita len 18,5 tisic v./24h. D1 lokalne stupa na vyse 28 tisic v./24h.
devil napísal:To zase nie je pravda v pripade D1. To plati v pripade R1, kde intenzita pomerne rychlo klesa a po cca 30 km od toho super useku s lokalnou dopravou uz je intenzita len 18,5 tisic v./24h. D1 lokalne stupa na vyse 28 tisic v./24h.
na D1 mas okresne mesta na hned pri trase, osidlenie pri R1 je ine. konkretne z LV do BA sa na R1 napajas az pri NR. keby boli LV hned pri R1 tak to mas o 5.000+ aut viac.
pohodak napísal:galvaniho cez zabi majer na severnu tangentu? to si trosku pleties, severna tangenta je pokracovanie jarosovej...druha vec je, ze chyba predlzenie bojnickej aj tomasikovej do race, ale to sme uz riadne OT
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.