Moderátor: Moderátori
devil napísal:do NR smeruje mimo trasy R1 cesta od TO, NZ, LV aj SA (II. tr. ale vyznamom porovnatelna s I. tr.). do ZA mimo trasy D1/D3 smeruje akurat cesta z rajca, do PO od sabinova.
devil napísal:a od NZ napojena nie je - hlavna trasa sever-juh v kraji. a to napojenie sa malo stavat spolu s R1.
A ako byva zvykom to, ze ma NR uz skoro 8 rokov obchvat na hlavnej trase, co ZA a PO nema je u teba zanedbatelny rozdiel.
devil napísal:to ze na I/64 nie je krizovatky s R1 je jednoducho nevysvetlitelne a neobhajitelne.
devil napísal:ani v NR som nezapocital vsetky cesty II. a III. triedy....npr. II/513...
II/513 ma na vstupe do NR 6652 v./24h. Zda sa Ti, ze som uvadzal II/507, ktora ma na vstupe do ZA intenzitu 7492 v./24h alebo snad III/2084 s intenzitou 7506 v./24h na vstupe do ZA?
devil napísal:???
devil napísal:podstatne sudve veci. nech pocitame cesty II./III. alebo nie, ziadne extremne rozdiely nebudu. tie ale su v priepustnosti hlavnych mestskych tahov. hlinkova,sturova,chrenovska,stefanikova, mostna majusame urovnove krizovatky.
na druhej strane mame mohutneestakady,rondel, ciastocne alebo uplne mimourovnove krizovatky ma mostnej, lavobreznej, nemocnicnej...
Ty si fakt objektivny. Ked je intenzita na vstupoch do ZA vacsia, tak je to nepodstatne. Ides vytahovat nejake mestske komunikacie podla vlastneho vyberu.
Preco neporovnavas R1,R1A a tymi "super cestami" v ZA? Preco neporovnavas cesty s urovnovymi krizovatkami v NR s cestami s urovnovymi krizovatkami v ZA? Tvarit sa, ze prejazd cez ZA na hlavnom tranzitnom tahu je cez same MUK vie kazdy hlupak, ale s objektivitou to nema nic spolocne.
cez žilinu, je vedený medzinárodny tranzit, v hojnom množstve, cez nitru medznárodny tranzit prakticky nejde, iba ak cieľový to je dosť zásadný rozdiel.
devil napísal:do NR smeruje viac ciest tak tie mensie nezapocitas, to je objektivita.....
devil napísal:s akymi preboha, kolko semaforov mas od strazova cez rondel po vypadovku na MT vs. kolko ich mas od hmtesco cez sturovu po levicku cestu.....mam ich spocitat ??? to by som neporovnaval s nejakym prechodom pre chodcov.
devil napísal:a co sa tyka MT pozri si kolko okresnych miest na svojom hlavnom tahu cez mesto cez 10k intenzit na 2 pruhy. ukazkovy priklad SA, tam je to este viac.
Lebo Martin je "len" okresné mesto ktoré porovnáva so Šaľou...
Polnych ciest? Alebo ciest, na ktorych intenzitu nepoznas?
Na prejazde cez ZA na hlavnej trase je minimalne 9 semaforov (alebo viac). Kolko ich je na hlavnej trase v NR? Jaj ziadne, ide sa po R1. Priechod pre chodcov je nepouzitelny/ resp. velmi nebezpecny ked je tam vysoka intenzita a vodici su ignoranti. V ZA v Strazove vymenili semafor za oranzove blikacky, pretoze to vodici ignorovali a chodci mali dojem, ze mozu na zelenu prejst.
devil napísal:Lebo Martin je "len" okresné mesto ktoré porovnáva so Šaľou...
mas pravdu, je to medzinarodne vyznamne krajske mesto.
devil napísal:R1 ide okolo NR mesto to skoro vobec nepocitilo. zmizli kolony na KO pod zoborom a to je tak vsetko.
devil napísal:mna zaujima kolko semaforov je natejto trase:
https://www.google.com/maps/dir/49.2164 ... 7a!1m0!3e0
https://www.google.com/maps/dir/48.3206 ... 7a!1m0!3e0
na tejto ich je 8. ziadny z nic len pre chodcov. z toho 5 v centre medzi parovskou a AX co je len 1,5 km. tak toto v ZA asi nemate...
devil napísal:podla tejto tabulky nie je uplne jasne co je hlavny smer a co nie. smer kt. nazyvas hlavny zase az tak nedominuje.
Si smiesny s vypocitavanim kolko kde maju semaforov. A ked uz si to nevies pozriet tak v ZA maju aj 6 semaforov na 850 metroch. Takze prejazd cez ZA od zapadu na vychod sa da absolvovat aj cez 15 semaforov, aj ked vacsina je vypnutych z dovodu vysokej intenzity dopravy, staci?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 35 hostí.