mikeBoss napísal:pohodak napísal:s tymto sa da iba suhlasit, NR dostala z krajskych miest po ZA a BA najviac, takze okrem tej kratkej prelozky I/64 nemaju moralny narok pytat absolutne nic spolu so ZA ci PO...teraz su na rade jednoznacne KE, ktore su na tom z krajskych miest zas suverenne najhorsie...plus by bolo pekne dokoncit obchvat TT a nieco spravit s I/9 pri TN, BB bohuzial stale zije svoj vlhky sen o BB-RK miesto toho aby sa sustredili na prospesnejsie a realistickejsie projekty...
To si robíš srandu? ZA bude mať tunel, D1 okolo mesta smer BA, KE a Poľsko. BA bude mať nový obchvat. Nitra má južný obchvat, ktorý nemá s mestom nič.
Ako občan Nitry ti to tu píšem - reálny prínos pre občanov je veľmi slabý. Áno autá nejdu cez "severný obchvat", ale tam to končí. Kamióny jazdia kadiaľ? Cez centrum! Kadiaľ jazdia vodiči na Agrokomplex? Áno cez centrum a z opačnej strany cez Levickú - kedysi málo frekventovaná cesta so zástavbou rodinných domov. A exit juh je tiež cez Čermáň - vilová štvrť! Neviem prečo sa vyjadruješ k Nitre, keď si tu zjavne nebol a ak aj bol, nepoznáš pomery.
Nitra je absolútne zanedbaná, ignorovaná štátom + neschopnosť mesta riešiť miestne komunikácie.
Žilina, BA, KE, PO majú hlavnú vlakovú trať, Nitra nemá! To si prečo nespomenul? Nitra má len R1 a koniec. Aj to jazdíme obklukou cez D1 Trnava.
toto tvoje nitrianske vyplakavanie vie vzdy pobavit
ja tu budem teraz spamovat na tyzdennej baze ze stat uplne kasle na pezinok, ze tu mame 20k+ vozidiel na ceste 2. triedy a nemame ani len blby obchvat centra mesta, ze na inej ceste druhej triedy rastu kruhace a logisticke sklady a aj napriek zalahe kamionov je tam stale iba 1+1, ze chceme tunel do malaciek (lebo pripojka na dialnicu a nebudeme predsa jazdit "oklukou cez D1")
- hlavna vlakova trat stoji v BA / ZA / KE uz kolko? to ze nitra nie je historicky na krizovatke zeleznicnych ciest nie je chyba ostatnych krajskych miest; PO ma hocico, ale hlavna vlakova trat to urcite nie je
- ZA bude mat onedlho obchvat v podobe D1, ktory je presne to iste ako ma uz zopar rokov NR v prevadzke v podobe R1...to ze mesta ako PO alebo ZA maju okrem jedneho hlavneho tranzitneho smeru aj dalsiu "nohu" smerom na sever je tak nejak dane ich polohou, od nitry na sever su dediny a na juh tiez a za nimi levice a potom zase nic
- ako by si si predstavoval riesenie R1 aby mala podla teba realny prinos pre obcanov NR? pointou obchvatu je vyhnat tranzit z mesta, co presne aj R1 spravila, dovidenia
- ano BA dostane R7 + D4 na usekoch kde je na existujucej ceste 1.triedy vyssia intenzita ako na R1 obchvate nitry 2+2
- na agrokomplex jazdi konkretne kolko vodicov pocas bezneho dna ze by si tam chcel mat MUK? pocet relevantnych podujati za rok tam pomaly zratas na prstoch jednej ruky
- ktore kamiony jazdia cez centrum? jedina jedna trasa ma aky taky zmysel jazdit mimo R1 / R1A (a aj to by sa dalo vyriesit zakazom pre kamiony) a ani ta nejde cez centrum mesta, nezavadzaj
- zabudol si spomenut kolko penazi dostala NR cez SSC na cesty okolo JLR, to nedostalo ziadne krajske mesto na slovensku, ale samozrejme aj dalej tu vyplakavaj ako je nitra zanedbana a ignorovana statom
ako hovorim - dobudovat kratku prelozku I/64 a koniec, keby sme tu chceli riesit napady ako R8 alebo zeleznica NR-TT tak ti zfleku vymenujem 25 projektov ktore maju vacsi zmysel v celostatnom meradle, lenze to by si musel niekedy vytiahnut paty z nitricky
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.