su co tvrdia ze v tom rozdiel je.V tom v podstate nie je rozdiel
Moderátor: Moderátori
su co tvrdia ze v tom rozdiel je.V tom v podstate nie je rozdiel
npr. senec-sered je C11,5. nebyt urovnovych krizovatiek kludne by tam mohli povolit 100 km/h. okolo tornale na R11,5 su tavie hrby splnou ciarou a teda na polovicny profil RC je v tomto pripade horsi ako najlepsie cesty I. tr.Rozdiel je v navrhovej rýchlosti, požadavky na minimálne polomery zákrut, stúpaní, klesaní, rezervy na druhý jazdný pár. Je tam aj rozdiel že pri výhľadovom 2+2 za nezohľadňuje viditeľnosť pri obiehaní a dočasnom usporiadaní 1+1. Cesty majú dlhé tiahle zákruty a tým sa minimalizuje dĺžka rovných úsekov. To isté pri stúpaniach.
devil napísal:okolo tornale na R11,5 su tavie hrby splnou ciarou
devil napísal:opat sa mylis. isiel si uz tadial niekedy ?
http://dialnice.szm.com/express/img/Tor ... nala43.jpg
toto je poloprofil RC. nic extra vsakano.
chapes ze sa bavime o rozdiele medzi prelozkou a poloprofilom ? vidim len minimalizovanie urovnovych krizovatiek aj ciastocne posunutim zaciatku usekov a nic ine.Akože nič extra? Veď sa roky dožaduješ aby takto vyzerala každá diaľnica vo zvlnenom teréne.
devil napísal:zeby asfaltovanie, znacenie, bagrovanie jarkov ci opravu priepustov...3) Si si istý, čo zahŕňa projekt veľkoplošných opráv ciest 1. triedy (pre správnosť v zozname je aj dvojka spájajúca Oravu s Kysucami)?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.