Moderátor: Moderátori
Dendik napísal:Argumenty su racionalne, otazka je ci je vola riesit skapacitnenie, alebo vola nasilu postavit tunel... alebo vola šetriť, alebo voľa privrieť očko
Ale ako pozeram na tomto useku sa až tak šetriť nechystá
-Ako napojit na osemnastku 70tku? - mimourovnovo (priestoru tam je dost)
-Ako napojiť šútovo? - mimourovnovo (chajdu zbúrať, ponuknut primeranu náhradu alebo vyvlastniť a miesta zrazu je)
-Ako vyriesiť prejazd obcami - rozsiriť, striedavy trojopruh a zapustit do zeme, v kritických usekoch prekryť - napojenia obcí mimourovnovo
Hubova, Lubochna, Kralovany a Ratkovo v pohode - Rojkov povykupovat/ vyvlastnit - zlozitejsie, ale dá sa...
-Prevrtať meander je myslim mensia zataz ako tunel pod Korbelku... (no a aky problem postavit maly kusok novej zeleznice spolu s cestou?)
V Číne nerozmyslaju ako to neurobit ale opacne. Cerveny buchne po stole a vsetci kmitaju, zo Železnic vyhodit darmozracov co nechcu robit a hotovo...
Ak by sutaz vygenerovala 600 alebo 900 mega ako tu niektori naznacujete, vyssie zmienene reisenie by aj tak radovo usetrilo stovky melonov.
Tak co chceme šetriť všade, či len niekde?
ale ved roky citame ze tranzit je zanedbatelny a urcite nehrozia presuny x tisic aut. tak ako to je ?Treba si uvedomit ze po dostavbe Visnoveho/Cebrate/Presova bude cesta severom po D1 pre mnohych, ktory aktualne chodia juhom alebo cez donovaly casovo atraktivnejsia a premavka na tomto useku bude imho vyrazne hustejsia. Taktiez upravy nebudu len "docasne" a "zbytocne" po dostavani tunelov, kedze v plane je sice dostavba D1 ale cestu nadalej bude vyuzivat lokalna premavka a auta smerom na I/70.
pa3ck napísal:A teraz Dendik úprimne: O koľko by Tvoje riešenie bolo lacnejšie ako tunel? Lebo sa vážne bojím, že rozdiel veľký nebude
Vlados napísal: Dobre čítam? Pri Prešove netreba šetriť, tu už áno?
A 1.2 miliardy nie je choré že? kráása ..len na našu modlu nesiahať!Pacho napísal:choré myslenie. Kde na svete je 400km dialnica, a 25km úsek uprostred nespravíme. Podľa téjto chorej filozovie, fakt nechápem potom načo stavali obchvat prešova??. Veď len nedávno dokončili elegantný 4-pruhový prieťah mestom, ktorý by kapacitne stačil minimálne 20 rokov. Takto by sme mohli písať ďalej a ďalej. zbytočná debata.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 39 hostí.