Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Tak záver aktualizácie Štúdie realizovateľnosti je napísaný podľa očakávaní. Problém je, že čísla sú v prípade SO PO ešte horšie a v prípade
východného obchvatu ešte lepšie ako pred dvomi rokmi...
Vlados napísal:Prosím, prestaň s tými drístami, že krajské mesto eurozóny. Krajským mestom ste to vďaka Mečiarovi. Bratislava je z pohľadu eurozóny väčšia dedina...
Ak majú Slovensko zasypať kamióny na trase sever-juh, tak Prešov určite nebude najužšie miesto na trase.
PS: Po otvorení prvej etapy sa určite nebude jazdiť ako si uviedol. Máš príliš mokré sny.
Dendik napísal:jarino napísal:Tak záver aktualizácie Štúdie realizovateľnosti je napísaný podľa očakávaní. Problém je, že čísla sú v prípade SO PO ešte horšie a v prípade
východného obchvatu ešte lepšie ako pred dvomi rokmi...
Vyborne, tie čísla k vychdonemu obchvatu pouzijeme ako argumetn ked bude stáť cely severný... dík
najludnatejsi kraj kvoli rozlohe asi, tretie najvacsie mesto ale asi ako 4. 5. 6 a nasobne menej ako BA a KE. ...... pozri si hustotu zaludnenia v trase R4 cize nielen PO ale aj okresy SK ci SP. cize velke intenzity by som necakal ani v buducnosti.Trochu ucty k oponentovi poprosim... Presovsky je najludnatejší kraj, mesto PO v pomeroch SR je tretím najväčším. To su fakty.
Prešov má vyššiu hustotu obyvateľstva na km2 ako Bratislava. To je další FAKT!
Logicky doprava intravilánom negativne ovplyvnuje viac obyvateľov ako kdekolvek inde na slovensku (Svit ktory ma vyssiu zaludnenost neratam ten už D1 ma).
Presne tie uzke miesta ktore som sem dal SA BUDU používať bez spustenia druhej etapy, aj tebe by som doprial žiť na Obrancov mieru
milan_KM napísal:Plný alebo polovičný profil by malo zmysel riešiť v štáte, kde máme pripravených v zásobníku ďalších 10 projektov žhavých na realizáciu. A nie v prípade, že štát nie je schopný vyhlásiť inú súťaž v horizonte rok, dva. Takto sa tie peniaze buď prestavajú, alebo ich Ma*ovič minie na ďalšie plošné testovania na jeseň a v zime.
cPalo napísal:Mňa skôr napadlo, či im tie čísla vyšli aj napriek prvej etape. Podľa mňa už po prvej etape musia zarátať aj tie náklady a to už ten východný obchvat by bola ďalšia megastavba.
Dendik napísal: Vyborne, tie čísla k vychdonemu obchvatu pouzijeme ako argumetn ked bude stáť cely severný... dík
nevo83 napísal:- cize vykupene pozemky, studie, projektove dokumentacie, platy ludi, atd atd v 2021 hodime do kosa, a zacneme vsetko od znova... nemas ani paru co znamena zcelovat pozemky a vyhladavat dedicov a pod..
- najdeme tam dalsich 5 ziab kt sme nevideli 80r, alebo inu zver a dojdeme ktomu ze predsa len ten sever je lepsi lebo enviroment a kulturne dedicstvo
- uprimne bud ten PO dostane obchvat teraz alebo mozno tak za 30r a za /moj tip 4x stavebne naklady/
- zivy priklad odsuvania do nekonecna je soroska a KE 2... to co malo uz stat ideme 3x prekreslovat, rozculovat sa nad novou EIA /D1 vychod myslim 3x/ atd
nevo83 napísal:DrX ty ma udivujes, takze vratime sa - 15r co do pripravy a náklady čo zdvojnasobime ci ztrojnasobime ??? Ta R4 ma vacsi uzitok ako tvoja R2..
svaco napísal:Človeče spamätajte sa, východný obchvat je dnes úplne pasé, je rok 2021 (pre istotu pripomínam) nie rok 2003 alebo 2005!
Dendik napísal:Skutočne presvedčivé argumentyjarino napísal:...To čo tvrdili kritici sa potvrdilo. Pred asi tromi rokmi sa argumentovalo, že nemá význam pripravovať niečo zmysluplnšie.
Čas utiekol a je to v stave, aký bol prognózovaný
Vyborne tak ešte čakajme dalších 10 rokov a kamiony sever-juh nas zasypu... Bez druhej etapy budu chodit cez PO tuto:
https://goo.gl/maps/MtEGvDzv7kfzvXvW7
alebo tuto:
https://goo.gl/maps/zXdET68C4FFRkErMA
alebo tunák:
https://goo.gl/maps/tz4dTfbuoxrqrsYp6
či tutak:
https://goo.gl/maps/ndgnE3ajnHNYqwMk8
alebo pikoška cez kruháčik
https://goo.gl/maps/gj37Sg4b85kRKwgt5
Po otvoreni I. etapy zas budu jazdiť tadiaľto:
https://goo.gl/maps/KkR6hVFyrdwqfi3n7
https://goo.gl/maps/y8iVrZkDjtNjYiRe8
Podla jarina v pohode úroveň 21 storočia na krajské mesto eurozóny...
jarino napísal:cPalo napísal:Mňa skôr napadlo, či im tie čísla vyšli aj napriek prvej etape. Podľa mňa už po prvej etape musia zarátať aj tie náklady a to už ten východný obchvat by bola ďalšia megastavba.
Nerozumiem čo chceš povedať...
Dendik napísal: Vyborne, tie čísla k vychdonemu obchvatu pouzijeme ako argumetn ked bude stáť cely severný... dík
Tomu ani sám neveríš...
Trasiete sa o SO PO už tri roky.
Vlados napísal:[OUT]
Sorry, vyplakávaš tu ako Matovič v médiach... tak som bol úprimný. Obrancov mieru už o pár mesiacov vyrieši D1 PO západ - juh, ale chápem treba zavádzať v téme PO severný obchvat, presne ako Matovič.
[/OUT]
jarino napísal:Tak záver aktualizácie Štúdie realizovateľnosti je napísaný podľa očakávaní.
Problém je, že čísla sú v prípade SO PO ešte horšie a v prípade východného obchvatu ešte lepšie ako pred dvomi rokmi...
ale tu sa nebavime len o nejakom stavebnom zakone. frostbite sa spravne pyta ako je mozne ze u susedov to bezi rychlejsie. su tiez v EU takze si nemozu dovolit opomenut vsetky tie papiere. ty pises typicky text ako sa to neda. a velka cast fora rovnako. vlada, politici a urady su verny obraz spolocnosti a to vidime aj v praxi lebo toto su tiez neschopaci tak ako boli smeraci.Frosbite preboha ved sa uz preber... ani jeden zakon z tych dvoch neprejde tak skoro ak vobec... Idu z posledneho a Kollar to v okt/nov polozi...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.