Pacho napísal:IDV napísal:Pacho: ty si na mna vybehol bezdovodne, ja sa tiez nechcem hadat.. dobre 99% som mozno prehnal ale 80% to bude urcite, podstatne je ze je nas malo/mensina na ceste ktori robime to co by sme aj robit mali. Ja by som bol velmi rad keby sa nase percento zvysilo a tym padom "moje" znizilo. V Taliansku som este nejazdil takze neviem posudit. Uz len to ze sme tu a zaujimame sa o dopravu a soferovanie je velke plus oproti inym vodicom, ktori sadnu dokopy ani nevedia ktora bije a idu jazdit... vsak si pamatam ako som jazdil ked som dostal vodicak a ako jazdim teraz, urcite je to X krat lepsie. Jedna vec je ohladuplnost a druha je zdrziavanie v lavom pruhu ak to nie je nevyhnutne. U nas este mame stastie ze kamiony sa nemozu predbehovat, v Cesku sa vkuse predbehuju, potom lavy pruh je zapratany autami jeden na druheho nalepeni a potom si urob bezpecnu vzdialenost... a takto nonstop od Breclavi az do Prahy od kamionu ku kamionu v lavom pruhu
PEACE, Zrejme by nebolo nezaujímave, založiť tému o vodičoch a skúsenostiach zo zahraničia?. Napíšem ešte jednu skutočnosť, ktorá neviem či ešte platí, z chorvátska. Cca 4 roky späť, som tam bol a s chorvátskými priateľmi sme preberali tému okolo aut. V tom čase mi tvrdili, a aj sme to vyskúšali , že tam policajti tolerujú rýchlosť na dialnici cca do 150, vyššie vám povedia no no, ale neriešia to pokiaľ fakt, že človek nejazdí divoko. Vysvetľoval to tým, keď autá idú rýchlejšie, tak menej času strávi na dialnici, je tam menej aut, a tým pádom sú volnejšie dialnice. Zrejme táto rovnica celkom nefunguje (väčšie rozostupy...) , ale niečo na tom bude... Vtedy sme absolvovali trasu Rieka - Zagreb tempom okolo 170, a napriek pomerne hustéj premávke v celku v pohode. V celku by ma zaujímala definícia, čo je dobrý vodič? , ale to už sem neparí, takže nejdem sa rozpisovať.
Zalozil som novu temu "Dialnice a RK v EU", je mozne pokracovat tam