Moderátor: Moderátori
Reaktor napísal:plany su. peniaze a zaujem nie. V Kosiciach sa nic nehybe zdochol tam pes. Ani ten blby aupark nevedia zacat stavat. Je to diera na mape. bohuzial. som tiez z KE. preto ma to mrzi o to este viac.
Jaroslav Štemberk napísal:viz: http://dialnice.info/viewtopic.php?p=27687#27687
Tato další restrukturalizace již dříve restrukturalizovaných závazků by měla Košicím umožnit další úvěr na rozvoj města.
Branco napísal:V Košiciach to nie je ideálne, ale zase ani najhoršie. Asi máloktoré mesto na Slovensku má taký parádny zimný štadión, ako Košice.Steel arena je naozaj skvelá, Blava môže len závidieť. To isté platí o novom termináli košického letiska, myslím, že sa stavia nová kontrolná veža, čo je vámci ďalšej fáze rozvoja KE letiska. Sú tu aj ďalšie projekty a výstavba....
Dy napísal:Košiciam by veľmi pomohla R4 južná vetva.
Jaroslav Štemberk napísal:OT poznámka k předchozímu: Na rozdíl od "Feroslava" si ovšem nemyslím, že prioritní výstavba D1 je chybná. Má obrovský význam pro Slovensko jako celek, nejde jen o napojení Košic na dálniční síť .
Dy napísal:Jaroslav Štemberk napísal:OT poznámka k předchozímu: Na rozdíl od "Feroslava" si ovšem nemyslím, že prioritní výstavba D1 je chybná. Má obrovský význam pro Slovensko jako celek, nejde jen o napojení Košic na dálniční síť .
Len si tiež treba uvedomiť, že Košice nie sú len Košice, ale je to celá spádová oblasť Košíc a Prešova (tu existuje D1) a je to jeden z 22 najzaostalejších regiónov v EÚ. KE naozaj nemajú čas čakať ešte 7-10 rokov na súvislú diaľnicu, na ktorú chýba min. 100 mld. SKK. Keď je tu možnosť stavať za 5 mld. SKK 20 km úsek k maďarským hraniciam, kde je dnes priemyselný park Kechnec a Maďarsko má prakticky pri Miskolci diaľnicu a odtiaľ sa investuje v smere na Košice, tak je potrebné podporiť rozvoj východného Slovenska výstavbou R4. V Maďarsku región na sever a východ od Miskolca tiež patrí medzi jeden z 22 najzaostalejších regiónov v EÚ, tak by si SR mohla vziať príklad a narozdiel od Maďarska, SR bez problémov môže postaviť R4 južná vetva do konca r. 2010.
Táto vláda to pochopila a R4 južná vetva sa má začať stavať v r. 2008, už sa pripravujú niektoré povolenia, projektová dokumentácia (konkrétna, ktorá vyrieši aj hraničné pásmo) atď.
A Košiciam len pomôže, keď sa dostavia aj D1.
Jaroslav Štemberk napísal:Ano, R4 je pro Košice důležitější, než "Feroslavův hlavní tah", měla by se stavět co nejrychleji. Vzhledem k tomu, co zdůrazňuješ, by snad neměl být problém získat na ni peníze z EU.
mel napísal:Samotne Kosice by mali dostat III Etapu Presovska-Secovska, otvorene sa hovori o prebudovani toho hlupeho 150 m kolizneho useku. Cize co sa tyka dopravy samotne KE aj vzhladom na zmluvu s IS o sprave ciest budu na tom dobre.
mel napísal:Horsie je to s napojenim na dialnicnu siet ... cez KE kraj prechadza R4, D1 a R2. R4 je realne jediny usek v kraji o ktoreho vystavbe sa hovori. Na R2 sa v kraji najblizsich 10r pravdepod. ani nekopne a bude zazrak ak sa kopne na D1 smerom na MI. Z tohoto som smutnejsi. KE-kraj je na chvoste dialnicnej vystavby.
random napísal:mne je to jedno ale na cestu 1.tr. nenamotate ziadneho investora
Dy napísal:Naozaj
Skalica - INA, 2500 zamestnancov
Senica - DELPHI, 2200 zamestnancov
Prečo by to nemalo platiť v prípade napríklad Košíc
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.