ja si skor myslim, ze sa to malo zobrat z uplne ineho konca.
- dimenzovat obchvat jura a pezinka na 2+2 je totalna hlupost
- obchvat Jura bude mat problem ist cez Sur, aj cez tunel, idealne tento obchvat zrusit, a zuzit prejazd na 1+1 a cyklo trasy
- skor skapacitnit privadzat II/127 , ktory ma aj rezervu na 2+2 a problem budu skor kruhace pri triblavine
- zamerat sa skor na to, aby II/127 urobl ako skutocny privadzac k dialnici a nie naopak, dopravne toky sa dost zmenili, resp zmenia, kedsa postavi
teda ist s II/127 az k pezinku a nie to mat len pripojenie na obvhat pezinku
- to iste aj s obchvatom vinicneho
cize podla mna je to zobrane z uplne zleho konca
v galerke mame aj mapky
Jur
Pezinok
Vinicne
Vinosady
Modra
Dubova