Ešte raz sa to pokúsim prehľadnejšie popísať.
Našiel som v dokumente posudzovania vplyvu na životné prostredie
https://www.bmvit.gv.at/verkehr/eisenba ... g_zsfg.pdf, že sa ten projekt delí na moduly:
1a - zdvojkoľajnenie viedenského úseku
1b - selektívne zdvojkoľajnenie niektorých úsekov
2 - zdvojkoľajnenie celej trasy
Modul 1azdvojkoľajnenie Wien Erzherzog Karl-Straße - Wien Aspern
podľa štúdie sa mal uskutočniť v rokoch 2014-2017. (O rok aj niečo sa to posunulo. Viď fotku v 1. príspevku)
Modul 1bzdvojkoľajnenie úsekov:
1. Siebenbrunn-Leopoldsdorf, Schönfeld-Lassee
2. Marchegg-štátna hranica so SR
Modernizácia staníc Raasdorf, Siebenbrunn-Leopoldsdorf, Schönfeld-Lassee, Marchegg(táto stanica ako asi už viete bola minulý rok zmodernizovaná) a zastávky Untersiebenbrunn. Čiastočná modernizácia zastávok Glinzendorf a Breitensee.
Iba technické zabezpečenie priecestí okrem ciest L4, L5(podjazdy) a L11(nadjazd). Čiže mimoúrovňové križovania nebudú v rámci tohto modulu vybudované ešte všade.
Tento úsek sa plánoval 2017-2023. Predpokladám, že začiatok sa presunie na rok 2019.
Modul 2Dobudovanie 2. koľaje v celej dĺžke a doplnenie chýbajúcich mimoúrovňových križovaní.