devil napísal:nemohla ist vedla povodnej cesty lebo EIA to nepovolila. v EIA spred 20 rokov boli 3 varianty z toho boli 2tunelove. je to tazky usek ale na severe je okolo 10 este tazsich, tazke ked na juhu sa raz za 30 rokov urobi taketo nieco vieme s tym zit.
okrem par pisalkov nikto nehovoril o dvoch rurach sorosky. mala byt len jedna. pri 5000 autach by to stacilo aj keby bol 3-4 nasobny narast do buducnosti. pacholand moze ticho suchat nohami ze sa im europa poskladala 3 miliardy bez viditelneho efektu na hdp regionu alebo republiky.
už aj poliaci prišli na to, že stavať jednú tunelovú ruru, je do neba kričiaca hlúposť / vid problémy s braniskom/. Poliaci tuším na S3, stavajú polprofil, ale 2x tunel na 2+2. Mám taký pocit, že od určitéj doby podľa nariadenie EU, sa nesmú stavať polprofilové tunely. stavať 1/2 profilový tunel pre 5t aut, v krasovej oblasti bez poriadného geologického prieskumu je doneba kričiača hlúposť. /to chcel spravit eršeg/. Či sa týka kriváňa nepoviem ani meke f, je dobre že sa stavia, ako sa stavia, bude aspoň pokoj na veľmi dlhú dobu, a bude to poriadne spravené. Tiež by ma zaujímalo, akými myšlienkovými pochodmi, si dospel k názoru, že EU dá 3 mil. bez viditeľného dopadu na HDP??? či si myslíš, že v EU sú hlupáci a rozdávajú peniažky len tak, ako sa ráno zobudia?. Čo sa týka pacholandu, tak ten určite nemôže, za nechopákov/vychcánkov typu počiatek, dzurinda, rezeš eršeg .........
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_mi ... _republiky , ktorý za 25 rkov nie sú schopní dotavať vyšnové. ..... keby za niečo stáli, tak všetkých tých tvojich 10 úsekov už dávno mohli stáť, a to za slušne prach, z roku pred 2000.