Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:megalománia nie je o cene, ale efektivite. dokonca to nie je ani o nabaľovaní.
aj ten uvádzaný juh od Lučenca po Dunajskú Stredu by patril medzi megalomániu a je jedno či by to bol plný alebo len polovičný profil. v tej trase je vhodné/potrebné riešiť len zlepšovanie parametrov cesty prvej triedy. tá cesta nikdy nebude mať výrazné intenzity, takže preto
Vlados napísal:megalománia nie je o cene, ale efektivite. dokonca to nie je ani o nabaľovaní.
aj ten uvádzaný juh od Lučenca po Dunajskú Stredu by patril medzi megalomániu a je jedno či by to bol plný alebo len polovičný profil. v tej trase je vhodné/potrebné riešiť len zlepšovanie parametrov cesty prvej triedy. tá cesta nikdy nebude mať výrazné intenzity, takže preto
pristy27 napísal:napriklad Dunajska Streda a Nove Zamky su jedine 2 susedne okresne mesta ktore nespaja ziadna priama cesta prvej triedy.
DrX napísal:Efektivita je prepojit cely vychod a zapad najkratsou spojnicou bez tunelov. A to by bolo prave R7+R2, s odbockami, ktore by sa potom mohli tahat do jednotlivych dolin. Ale vsetci vieme, ze h..slo nacionalisticki megalomani by v tom momente, keby sa to zrealizovalo, praskli. Takze sa teraz mozeme vytesovat z nemegalomanie na D3. Pritom, ak by dnes existovala R7+R2 a KE-BA by bolo 390km, cize 3 hodiny pri dodrziavani MPR, garantujem, ze ziadne problemy s regionalnymi rozdielmi by neexistovali.
Efektivita je prepojit cely vychod a zapad najkratsou spojnicou bez tunelov. A to by bolo prave R7+R2
390km, cize 3 hodiny pri dodrziavani MPR
Miro napísal:Čiže bez Sorošky?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.