Moderátor: Moderátori
Adaios napísal:Toto je moj pohlad podla toho co vidim a co som zistil od oficialnych info a porovnal a realitou. Moze to byt Dy (alebo ostatni)
Dy napísal:Viac napíšem po prejavení záujmu alebo neskôr, pretože som mimoriadne vyťažený ďalšími témami v sekcii. Záleží na Vašom záujme.
Dy napísal:Presné čísla k tomu, že koľko je ciest II. a III. triedy sa nedajú zistiť, pretože je to nestály a nepresný údaj.
Adaios napísal:Dy,
velmi dobre napisane, opisane.
Ja mam otazku na toto co si napisalDy napísal:Presné čísla k tomu, že koľko je ciest II. a III. triedy sa nedajú zistiť, pretože je to nestály a nepresný údaj.
Ze to je nestaly udaj by som pochopil, pretoze cesty sa opravuju a stavaju nove takze nejaky ten 1-2 km sa kazdy rok menia.
Ale ze to je nepresny udaj tak to som nepochopil vobec - to ako myslis
Dy napísal:Trnavský samosprávny kraj (TTSK) bude mať nové stredisko údržby ciest za 40 mil. SKK v Galante. Financie sú z úveru, no sú investované rentabilne, efektívne.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4814
Tak dúfajme, že v tomto regióne bude zimné obdobie pre cestárov ľahšie zvládnuteľné.
MH napísal:Dy napísal:Trnavský samosprávny kraj (TTSK) bude mať nové stredisko údržby ciest za 40 mil. SKK v Galante. Financie sú z úveru, no sú investované rentabilne, efektívne.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4814
Tak dúfajme, že v tomto regióne bude zimné obdobie pre cestárov ľahšie zvládnuteľné.
Stredisko v Galante existuje, ale pri delimitacii ciest II a III triedy na samospravne kraje bolo toto stredisko vyclenene ako SSUR (stredisko spravy a udrzby rychlostnych ciest) Galanta s tym, ze okrem R1 bude zabezpecovat udrzbu ostatnych ciest I, II a III triedy v okrese Galanta. Takto to fungovalo asi rok, kym TTSK a SSC, IVSC Bratislava neodstupili od zmluvy na udrzbu a povedali, ze si tuto sluzbu zabezpecia samy. Zadali to spriatelenym sukromnym firmam, ktore s tym nemali skusenost a tak to aj dopadlo. Naklady boli vysoke a tak hladaju riesenie ako ich "znizit" a to vystavbou noveho strediska. Za tie peniaze by mohli radsej nakupit nove vozidla a mechanizmy a obnovit tak svoj zastaraly vozovy park. Vystavba noveho strediska je len obycajne safarenie s peniazmi VUC, lebo koncepcia stredisk SSUD a SSUR uvazuje po vybudovani noveho strediska pre R1 medzi obcami Soporna a Pata delimitovanie strediska v Galante na TTSK.
Dy napísal:V tomto prípade sa musím zastať VÚC. Všeobecne povedané, strediská sú hlavné a pomocné. Hlavné v TT VÚC sú v: TT+SE+DS. Pričom je známe, že napríklad v Holíči, Peišťanoch a pri Galante sú menšie objekty, kde je posypový materiál a unimobunka, čo znamená, že tu kľudne môže zostať 1-2 sypače. Problémom však je, že tu nie sú vytvorené podmienky: chýbajú telekomunikačné prostriedky, lepší komfort pre prípadné nocovanie, stravovanie.
Dy napísal:Čo sa týka stredísk údržby pri diaľniciach (SSUD) ... nechcem byť zlý, ale budem, štát nijako nekomunikuje s VÚC o tom, kde budú tieto strediská, dokonca zima r. 2005 ukázala celej SR ako NDS, a.s. dokáže robiť zimnú službu tam, kde diaľnica končí - že vlastne nijako a nech ten sneh odhrnie SSC, teda VÚC. Problematika "spoločných úsekov". Takže keď je tu takáto komunikácia, tak potom je lepšie, keď si každý VÚC postaví nové-svoje strediská.
Dy napísal:A čo sa týka novej techniky - štát to odignoroval celých 13 rokov, aj údržbu+opravy takto odignoroval, takže ja som názoru, že nikto z MDPT ani NDS ani SSC nemá právo hodnotiť, čo robia alebo nerobia VÚC. Až príde k situácii, že SSC sa rozhodne dať účelovo viazanú investíciu 5 mld. SKK pre všetky VÚC na nákup sypačov+kosačiek atď., tak potom budú VÚC poslúchať, keď NDS dá účelovo viazané 2 mld. SKK na zabezpečenie ciest v okolí diaľnic aj napájanie atď., tak potom budú VÚC poslúchať.
Dy napísal:To ako šafári VÚC, to nie je v tomto štáte nič oproti tomu ako tu šafári NDS, a.s. - reagujem keďže sa jedná o akési SSÚD a SSÚR.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.