jano.z napísal:A ak tým vyrovnaním myslíš niečo ala Šenkvická estakáda, tak pozdrav pánboh ...
A čo je na tej estakáde zlé
Moderátor: Moderátori
jano.z napísal:A ak tým vyrovnaním myslíš niečo ala Šenkvická estakáda, tak pozdrav pánboh ...
jano.z napísal:Áno IC vlaky by tam mohli stáť, ale ešte vždy tam musí ostať prejazdná koľaj pre nákladnú dopravu. Lebo na koridore nie sú len nejaké IC, ktoré by ti kooooonečne do tvojho milovaného Prešova chodili nie len na odklony ... Ale také NExy tiež potrebujú dráhu pre 120km/h ... ako inak chceme konkurovať kamiónom? Rýchlosť, rýchlosť a rýchlosť ... ale nechajme sa prekvapkať ...
A ak tým vyrovnaním myslíš niečo ala Šenkvická estakáda, tak pozdrav pánboh ...
jano.z napísal:Veď oni to naši páni "odborníci" (pozeral som funkčnú schému Popradu ... ha ha ha ...) nejako vymyslia. Ale podľa mňa minimálne jedno nástupište pôjde opäť k zemi ...
tr3mp napísal:Nejako mi to asi uniklo, ale v ktorom príspevku sa píše o preložke trate Poprad - Košice cez Prešov? Prípadne existuje mapka navrhovanej trate?
jano.z napísal:Dialniciar: Keď príde koridor, bude sa musieť Prešov znova prerobiť v rozsahu možno ešte väčšom ako sa robí teraz, takže by som to s koridorom moc nespájal.
jano.z napísal:a pac su tam zvarane nekonecne pasy a odpruzeny zvrsok aj s prisposobenym spodkom je na nich aj celkom komfortna jazda, takmer rovnajuca sa koridoru, len s mensou rychlostou.
magnus napísal:Ja som to len tak na magro toho, ze tato krizovatka v planoch bola takto mimourovnovo davno navrhovana, preto su tam i take siroke zelene pasy. Ale akymsi zasahom zhora sa stavba nikdy nerealizovala. Podobne ako krizovatka v Ziline pri Hypertescu, ktora mala byt podla povodneho planu Dopravoprojektu mimourovnova. Tm len chcem naznacit, kam vedie tzv. setrenie a politicke zasahy do koncepcii. Nastava vecne provizorium, ktore moze trvat cele desatrocia. Vdaka tomu mame spominane dve krizovatky, ale napriklad aj besenovsku slucku na zeleznici a mnoho dalsich provizorii. A zda sa, ze nam budu pribudat dalsie a dalsie
magnus napísal:fh: Ano besenovska slucka je provizorium, ktore malo byt definitivne (:-)) riesene po ukonceni vystavby VD Besenova a VD Lipt. Mara. Ina moznost tu bola a sice pretrasovanie zeleznice mimo udolia Vahu. K tomu sa teraz zacinaju projektanti v ramci navrhov modernizacie vracat. Konecne. Je predsa nonsens aby na hlavnej trati bola rychlost 60 km/h.
magnus napísal:fh: Ano besenovska slucka je provizorium, ktore malo byt definitivne (:-)) riesene po ukonceni vystavby VD Besenova a VD Lipt. Mara. Ina moznost tu bola a sice pretrasovanie zeleznice mimo udolia Vahu. K tomu sa teraz zacinaju projektanti v ramci navrhov modernizacie vracat. Konecne. Je predsa nonsens aby na hlavnej trati bola rychlost 60 km/h.
magnus napísal:No priatelia, takze moje zdroje nemaju ziadny archivny obrazok, ale povodny plan bol odbocit z Liskovej smerom na juh a obist Liptovsky Mikulas z juhu s novou stanicou v priestore medzi dialnicou a sidliskom Vrbica a napojit sa na jestvujucu zeleznicu pri Liptovskom Hradku. Moznoze budu nejake archivne veci u projektanta povodneho navrhu alebo dodavatela stavby. Skusim ich oslovit. Nakoniec sa vsak realizoval tzv. skrateny variant cez hradzu besenovskej nadrze so sluckou. A presne k tomu povodnemu planu sa mozno projektant nakoniec vrati v ramci modernizacie. Uvidime.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.