Moderátor: Moderátori
jano.z napísal:Na prekladku akejkolvek zeleznicnej stanice rychlo zabudnite. V sucasnych podmienkach je to nerealizovatelne. Stanica tam neni odveci, je to myslim v priemyselnej zone a je tam celkom slusny pocet vyuzivanych vleciek
Andrej napísal:Milos, mozno sa to nezda, ale nova stanica by bola blizsie k centru mesta ako je ta sucasna. Stara trat by sa vsak mala tak ci tak zachovat kvoli nakladnej preprave.
magnus napísal:Presna trasa vcelku kopiruje dialnicu az po Liptovsky Jan, tam sa odklana a po prechode udolia Vahu sa pripaja do stanice Liptovsky Hradok. Stanica bude oproti arealu vodnych sportov za dialnicou (cize juzne od dialnice).
Milos napísal:A čo keby sa zachovala aj pôvodná trať kvôli lepšiemu prístupu z mesta a obslúženiu mesta a mestských častí (napr. sídliska Podbreziny - železnične je obslúžené cez zastávku Okoličné)? Jazdili by po nej osobné vlaky a väčšina bežných rýchlikov.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.