Moderátor: Moderátori
kaviarista napísal:keby sa BA-SC-Sered stavala ako dialnica, mozno by sa D1 BA-TT tym odlahcila tak, ze by tie 2 nove prudy neboli az tak nevyhnutne.
mohla by ssc poslat na tyzden dvoch brigadnikov na odbocku z D1 na NR, nech spravia presnejsie statistiky. Len tak baj ocko to moze byt okolo 30 perc. , co moze spravit s priepustnostou D1 velke veci.
neviem, ci oprava na cestu 1.triedy zlaka motoristov , mna by pravdepodobne nezlakala
devil napísal:A kedy sa obnovi ten stary povrch po tej ceste som isiel asi pred 3 tyzdnami, no ak by bol povrch v poriadku mohla byt to byt jedna z najlepsich ciest I. tr. v celej republike. parametre 10,5 ale hlavne 11,5 bez ostrych zakruk, uz-uz poloRC. cast senec-sladkovicovo-GA je problem, sladkovicovo-sered som nesiel, ta na mape
http://www.ssc.sk/custom/showpicture.ph ... tr_big.gif
vyzera byt dobra.
kaviarista napísal:Dialniciar, ja som zastancom teorie : radsej 4 pruhy na celom useku s velkymi stupaniami a ostrymi polomermi zakrut ako kratke useky s parametrami dialnic prerusovane dvojpruhovymi usekmi . Podla toho si aj vyberam cesty.
Napriklad v useku Trstena-Krakow je pri Rabke 4 pruh. cesta , ktora presne kopiruje byvalu horsku cestu , s ostrymi zakrutami a s velkym stupanim. 130 sa tam neda ist ani na aute s dobrym podvozkom, ale je aspon garancia, ze minimalne 80 prejdes cely usek zakazdym. Na 2 prudovej ceste su zdrzania nepredvidatelne. Najviac mi prekaza. ak chvilu ides 110 , chvilu zas 30. Plynulost nadovsetko
kaviarista napísal:Dialniciar a dobry sofer.
co ma robit dobry sofer, ak ide v 100 m. dlhej kolone za 3 kamionmi pri 20 km rychlosti cez Donovaly , ak je vsade plna ciara ?
johhan napísal:Si myslím že ako dialnica / trebars ako pokračovanie D2 / by sa skorej mala budovať južná trasa R7+R2
Lenny napísal:V ČR byla schválena na konci roku novela, která obsahuje novou kategorii R 25,5 a zrušila R 22,5 a R 24,5. Platí pro nově projektované silnice
JG napísal:Kaviarista, tu s vami suhlasim. Tiez sa mi javi, ze projektovane useky najma dialnic su az prilis velkoryso navrhnute. Rozhodne by som zredukoval dlzky mostov a akceptoval stupanie az do 8% a zakaz predbiehania pre nakladne auta v takychto stupaniach.
JG napísal:Dialniciar, budem teda konkretny.
Myslite, ze by sa vyrazne zhorsila kvalita D1 Ladce - Sverepec keby tam nebol ten 900 metrovy most? Keby sa material, ktory bol navezeny na juzny koniec tohto mosta a material navezeny na lavy breh potoka pri severnom konci tohto mosta pouzil na nasyp namiesto tohto mosta. Pricom stupanie by neprekrocilo 3 %.
Kolko stoviek milionov stoja mosty a mury pri motokrosovom areali? Areal skoro nie je vyuzivany. Pre tych maximalne niekolko dni v roku by sa auta do arealu mohli prepravit tych niekolko km aj po sucasnej ceste I/61 z krizovatiek Belusa a Povazska Bystrica, zapad.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 40 hostí.