Moderátor: Moderátori
Dy napísal:V tejto oblasti stavať most nie je nevyhnutnosťou, nie sú na neho extra nároky ani z jednej strany, bude sa stavať len preto, že "mosty spájajú" a EÚ si to želá.
Branco napísal:Pre Devínsku (ako aj pre BA IV) bude dôležitá RC Marchegg-Viedeň a jej pokračovanie na Stupavu: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=728.
Tento most bude skôr doplnkový a tak-trochu aj turistická atrakcia
Dy napísal:Ano, presne tak, ale bol a je tu aj záujem Rakúska, najmä danej samosprávy, pretože cestovať tam budú najmä Slováci a nebude tomu naopak, že by Rakúšania cestovali na Slovensko, aj keď všetko je možné, v rámci výletov, prečo nie?
Branco napísal:Dy napísal:Ano, presne tak, ale bol a je tu aj záujem Rakúska, najmä danej samosprávy, pretože cestovať tam budú najmä Slováci a nebude tomu naopak, že by Rakúšania cestovali na Slovensko, aj keď všetko je možné, v rámci výletov, prečo nie?
Presne, Rakúšania opravili veľký zámok Schlosshof pri Devínskej a chcú zarobiť aj na slovenských turistoch
Dy napísal:No, je to o tom, len rakúska vláda nechce spájať oblasti, pretože sa obáva odlivu firiem na Slovensko ako aj prílev ľudí do Rakúska.
aquila napísal:v tomto myslim, ze hlavne rakusky podnikatelske kruhy zacali velmi velmi masivne tlacit na vladu. vsak uz si stihli vycislit tusim 3-5 mld euro straty za to ze uz neni dialnica A6 v roku 1995 ako mala byt
Caesar napísal:Dosť výrazne naliehal VW, komplet celá firma, nielen BA VW, že to diaľničné spojenie jednoducho chýba, pretože potom sa dá od Viedne cestovať do Nemecka bez problémov.
aquila napísal:tak tak, tam nebol len VW. ten hral skor tie druhe husle lebo bol na SK, ale islo o rakuske firmy ktore nemohli logicky garantovat JIT.. plus kopu kopu dalsieho
Caesar napísal:Aquila,
ja som povedal, že celá skupina VW a ten má svoju silu v celej Európe. To už potom nie je len o VW, veď ten "rozhýbal" aj ostatných.
Okrem toho, VW Slovakia má už dosť veľký vplyv v celej štruktúre VW.
Dy napísal:Ano, presne tak, nápor firiem tu bol už dosť dlho, ale až po vstupe ten tlak od firiem bol taký silný, že sa Rakúsko konečne rozhýbalo a EÚ ho aj skritizovala za pomalú výstavbu v smere na SR podobne ako aj Nemecko, ktoré zase stavia pomaly (zámerne) v smere na ČR a Poľsko.
Branco napísal:Opravím ťa, Dy. Nemecko nestavia v smere na Poľsko, prtože tam diaľnice už sú nejaké tie desaťročia postavené. Z Berlína a Drážďan je diaľnica až na poľské hranice
Dy napísal:
Ale dá sa očakávať podobný postoj aj nás a Poľska pri budovaní infraštruktúry v smere na Rusko a Ukrajinu.
V rámci Maďarska, tam boli a sú dodnes dobré vzťahy s Rakúskom ešte z histórie, keď bolo Rakúsko-Uhorsko.
Dy napísal:
Mňa netreba opravovať, ja píšem o nových (niekoľko rokov) projektoch.
Branco napísal: ... Nemci smerom na ČR zas celkom slušne stavajú smer Drážďany-Ústí nad Labem (D8 ), hoci faktom je, že úsek Rozvadov-Nurnberg (pokračovanie D5) sa neuveriteľne slimačí...
Dy napísal:
Branco,
naštuduj si trošku históriu výstavby diaľnic medzi ČR a Nemeckom a zistíš, že Nemecko zámerne odďaľovalo mnohé rozhodnutia, ... ja už ťa nemienim ďalej presviedčať, maj si svoj názor a mysli, že všetko je ok.
Branco napísal:Neviem, kde berieš informáciu, že všetko je O.K.
Branco napísal: Tiež je faktom, že Nemci za to isté obdobie postavili zlomok z toho, čo Česi.
wazari napísal:Branco napísal: Tiež je faktom, že Nemci za to isté obdobie postavili zlomok z toho, čo Česi.
Chodievam tade pravidelne zo 15 rokov a radost na Cechov pozerat (az na Plzen). Nemci tam maju dost rozostavane, ale par usekov este ani nezacali.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.