Moderátor: Moderátori
racto0 napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=73115#73115
tak toto je čistá blbosť, projektová dokumentácia musí mať aj prvok bezpečnosti.
Andrej napísal:Presne tak. Jednoducho oznacili cestu II. triedy, ktora dokonca v mnohych usekoch nema vyhovujuce sirkove a vyskove parametre, pritom intenzita je pomerne vysoka. S politikou to vsak nic nema spolocne, cyklotrasy na Zahori budovalo tusim zdruzenie miest a obci na Zahori.
Jedinou výhodu mají v tom, že mohou beztrestně dosáhnout hladiny 0,8 promile alkoholu v krvi, zatímco řidič je pokutován už při překročení 0,5 promile.
aquila napísal:inak som rad, ze tento trend sa konecne aj na slovnesku zacina viacej chytat ..
Andrej napísal:aquila napísal:inak som rad, ze tento trend sa konecne aj na slovnesku zacina viacej chytat ..
Zatial je to vsak extremne pomale a casto neefektivne. Pritom oproti inym dopravnym stavbam su realizacne a udrzbove naklady mizive. Vid. napr. BA, kde sa najblizsie roky investuje do dopravy cez 5 mld. Sk (MHD, Stary most...). Pritom za par sto melonov by sa dala vybudovat kompletna siet cyklochodnikov. Ak si niekto mysli, ze to dopravu neodlahci, nech sa ide pozriet do Viedne
pablito napísal:Iste rozdiel je aj v tom ze tu v NL nie je prakticky zima a na bicykloch tu vidis ludi od 5 - 95 rokov... co je niekedy velmi vtipne...
Andrej napísal:thomas, ani v rakusku neviem o tom, zeby bola nejaka norma pre cyklochodniky. Casto tam vedu tak ako pises - neoddelene od hlavnej cesty, pripadne po chodniku. Ludia to vsak toleruju. Na cyklistickom chodniku neparkuju auta, nezdrziavaju sa tam chodci, na väcsine vedlajsich ciest mas prednost, nemas tam po cese ziadne obrubniky, rozbite chodniky, atd.
Je to proste o tom aby boli cyklisti rovnaka priorita ako vodici aut.
Naspäť na Ostatná infraštruktúra, pozemné stavby a developerská činnosť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.