dalej kazde dva km MUK je chore.. ani Rka nejsu tu na to, aby bola pri kazdej doslova dedine MUK ..
RC ma sluzit na dialkovu dopravu, nie len pre par tisic obyvatelov okolitych obci.
fiha, ake myslienky...za toto by sa nehanbil ani feroslav
Moderátor: Moderátori
dalej kazde dva km MUK je chore.. ani Rka nejsu tu na to, aby bola pri kazdej doslova dedine MUK ..
RC ma sluzit na dialkovu dopravu, nie len pre par tisic obyvatelov okolitych obci.
Otázka: p. minister, kedy saa rozhodne, ktory variant R7 smerom od bratislavy sa zrealizuje? A kedy by mohla byt R7 a nulty okruh hotove?
Ľubomír Vážny: My sme sa už rozhodli. Je to tzv. zelený variant C. Najpotrebnejšiu časť tejto stavby, t.j. začatie od D4 a obchvat Rovinky a Dunajskej Lužnej v dĺžke zhruba 10 km, by sme chceli začať stavať v prvom polroku 2011. D4, ľudovo nultý okruh Bratislavy, je momentálne najpotrebnejšia stavba na Slovensku, pretože významne odľahčí mesto z pohľadu tranzitnej dopravy. Je to cca 47 km úsek a v projektovej dokumentácii nás významne zabrzdilo MŽP SR, pretože stav je taký, že cca po 1,5 roku trápenia dodnes nemáme záverečné stanovisko EIA a bez tohto nemôžeme začať robiť projekty a týmto sme stratili cca 1,5 roka. Môj plán bol začať túto stavbu v roku 2010 a na základe tohto sklzu to bude v roku 2012. Ukončenie celého okruhu bude po častiach s horizontom celého ukončenia v roku 2016.
hipi napísal:To, ze vsetko skonci v Biskupiciach.... s A variantom by neskocilo? Ked je podmieneny dostavbou useku D4, ktory by doviedol variant A do Biskupic?
Predlzenie Bajkalskej.... to variant C nemoze vari vyuzivat ?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.