Jano1 napísal:Iba dement moze zaratat D3 Strazov - Brodno na Kysuce! Stale cakam na tie investovane miliardy Eur na Kysuciach!
Ake velkoryse, ze na Kysuce neratas HP-Strazov, ci dokonca cestu pre KIU. Nestiham sa divit nad Tvojou velkorysostou alebo skor blbostou.
Napisal si realizovane/v realizacii investicie na Kysuciach za 767 mil.E.
zase nadavky ? zase nemame argumenty ?
tak napisem nabuduce na kysuce a okolie sa vyplieskaly bezdovodne miliardy, ked uz teda mame brat ZSK.
absolutne zle naprojektovane, najma z dovodu nezmyselnych poziadaviek lokalnych samoprav, ktore mali svojich volenych ludi a dosadenych ludi doslova dekedady od SSC cez NDSku az po ministerstvo
a vysledok ? miliarda do kysuc a okolia a efekt sa limitne blizi k vacsim zapacham, ktore su ale paradoxne zase len tvorene nezmyselnymi poziadavkami samosprav.
a samozrejme uzasneho VUD, ktory urobil zo ziliny snad intergalakticky stred logistiky a ludia tomu aj zacali verit
Jano1 napísal:Ked sa stavala Oscadnica - Cadca, tak bol kurz Eura 40-45 SKK/Euro a nie 30.126.
Zase len trepes nezmysly!
tak to dam do inej perpektivy, doteraz do ziadneho ineho kraja/oblasti sa neivestovalo tak bezprizorne na nefunkcne stavby ako na kysuciach a okoli ziliny. NIKDE
to je proste bohapusty fakt,
- vyhodene peniaze na usek zeleznice svrcinovec - skalite - polska hranica, ktory doslova nikto nepouizva
- vyhodene peniaze na usek dialnice svrcinovec - skalite - PL, kde su intenzity polnej cesty a vlastne
- ked sme pri tych polnych cestach, vid ospevovana vadicovska dolina, kde nemaju ani chodnicky nieto este dobru cestu, tak zrazu potrebuje tunel/estakadu, kazdopande sialeen drahe riesenie pre par ludi, co su lenivy na aute!! si nadist par km (pesi , cyklistisi nemusia nadchadzat nic)
- najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio/km na intenzity 3-5 tisic /24 hodin, ktory nielenze nic neriesi, ale robi viacere bodove zavady a komplikacie a naopak vyvovalava dalsie zbytocne investicie ala mosty cez kysucu, ktore su zase raz na kysucky sposob drahsie ako trvale riesenie v podobe obchvatu obce vranie..
ale sak jasne, na kysuciach sa mozu rozhazdzovat peniaze
napriek tomu stale kysuce skacu, ze chcu staru cestu, polprofil dialnice aka jednicku, a novu dialnicu, super, ostatne regiony na slovensku mozu aj skapat
lebo vsak na kysyciach staviame za pol miliardy cestu pre intenzity polnej cesty
a k tym nemohucim samospravam, okrem prikladu presova, kde dokonca MK dali urobit TS naprekreslenie z 2+2 na 1+1, tak aj trnava optimalizuje.
viewtopic.php?f=35&t=22880len kysuce si tam samozrejme kazda dedina kresli Tolko ciest, prepojek, dialnic ze to je az nechutne. vid aj to ze sa objavilo v uzemnom plane prepojenei D1/D3 v povodnej trase D3, alebo predlzenie a prelozka I/64 ...
tu naopak v trnave vyhodili z uzemnu planu na navrh uzemneho odboru uzemneho rozvoja... uplne odleisne pristupy..