Dík za pripomienky.
Adoas napísal:BA kraj - Pezinok bude chapany spolu s Modrou alebo naopak aj ked sa bude realizovat len jedna cast. A kde mas Senec
Pezinok môže byť spájaný s Modrou, avšak predpokladám, že obchvat Pezinka, ktorý je asi najpotrebnejší, bude stavaný ako prvý a medzi modrou a peyinkom bude mimoúrovňová krožovatka, či už Peyinok-sever, alebo Modra-juh. Perspektívne by sa aj táto trasa mohla zaradiť do rýchlostných komunikácií, ako aj jej pokračovanie, či už na Trnavu, alebo Trstín.
Senec smerom na Sládkovičovo už obchvat má, t.j. prepojenie západ-východ je prakticky bezproblémové.
Adoas napísal:TT kraj - Galanta podla mna nie, tu bude stavat SSC. A kde je Hlohovec
Máš pravdu, Adoas, obchvat Hlohovca je potrebný minimálne tak, ako ostatné obchvaty.
Adoas napísal:TN kraj - A preco nie Prievidza (Handlova)
Pretože prioritu by som dal na postupné budovanie obchvatov smerom od Trenčína. Ak sa však bude stavať obchvat Handlovej a Prievidze skôr, nevidím v tom problém.
Adoas napísal:NR kraj - A preco nie aj Nitra
Nitra bude mať obchvat na R1, pravdepodobne južný, i keď ten severný, resp. jeho dokončenie by bolo skôr postavené. Južný obchvat je, samozrejme, ďalšia alternatíva, ale momentálne by som videl prioritu v dobudovaní severného, keďže môže rýchlejšie spojiť existujúce a plánované časti R1.
BB kraj - uz asi nie je v hre.
Pre BB kraj predpokladám dostavanie R1, R2 a R3.
ZA kraj - A kde su mesta Martin, Turcianske Teplice, Orava
Martin - dobudovanie severno-južného obchvatu - iste, rovnako Turč. teplice, tam však predpokladám realizáciu R3.
PO kraj - asi len oblast Tatry.
Nie, PO kraj potrebuje asi najviac cestné obchvaty. Nielen y dôvodu dopravného zaťaženia, ale aj ekonomického rozvoja. Spomínané obchvaty sú uvedené ako príklad, potrebných je viac.
KE kraj - asi uz nie.
Pre KE kraj som uviedol mestá, z ktorých časť leží v trase R2. Obchvaty na D1 KE-MI nepočítam, pretože k ich realizácii dôjde skôr, či neskôr čiastočne prostredníctvom D1.