fh napísal:Maxx787 napísal:z tohto jasne vyplyva ze D1 do MT zmysel ma, dalej ze zmysel ma aj D1 od RK na vychod, a tiez ze by sme mali rozmyslat o prepojeni R1 a D1 pravdepodobne cez donovaly (ako to vobec neviem)s certovicou by som bol opatrny...mne sa totiz prevrtavanie narodnych parkov moc nepozdava. donovaly by som tiez riesil nejako kompromisne tak aby bol do parku co najmensi zasah. a tiez ze R2 od TN do PD ma zmysel tiez, a R2 od ZV do LC minimalne.
Ak bude D1 od MT po RK tak Čertovica , Donovaly budú akurát tak pre turistov a tých čo majú radi jazdu po horách. R1 by mali potiahnuť radšej na Brezno.
Akože RK, BB, ZV, BR Orava nemajú žiadny priemysel a ani potenciál rozvoja priemyslu a logistiky, exponovanej časti CEE regiónu?
Tunel pod Hiadeľom rieši aj nárasty na Čertovici. Keby bola R1 nik kto dnes ide cez Čertovicu v trase Juhozápad - Severovýchod by tade nešiel pokiaľ tam nemá obľúbenú reštiku.
S dokončením D1 HP- Turany- Ivachnová výrazne zintenzívni dopravu aj na I/59 cez Brestovú do MÚK Likavka, čo by prispelo aj s pripojením R1 k celkovo efektívne využívanej diaľničnej sieti v tomto kvadrante.
Existujú diagonálne skratky (Kraľovany- Dk) (LH-Podbrezová) (Šturec) (LM- Podbiel), ale niesú smerodajné pre výstavbu R ak sa hlavná doprava môže odohrať v údoliach.
Ad ten prieskum, len potvrdzuje tendencie a preferencie výstavby siete Západ- Východ.
devil napísal:potvrdilo sa to co statistiky uradov prace tvrdia davno, z BB a KE krajov sa migruje menej ako z PO a ZA. potom sever predsa nie je az tak rozvinuty ako sa tu casto prezentuje.
No vida. Nieje lebo ZA-LM, BB-DK je jedna diera bez poriadnej infraštruktúry a dôsledok je zvýšená migrácia.