Moderátor: Moderátori
Laco napísal:spojenie BA-KE by bolo po R2 kratsie a lacnejsie, vystavba by uz davno bola ukoncena
Laco napísal: kratsie a lacnejsie
Darmo budeš ťahať D1 cez stred SR keď tranzit ide z hraníc a potrebuje sa rýchlo dostať na diaľnicu teda tepnu danej krajiny
Inak napadlo niekoho, že ak by šli všetky nové úseky cez hodnotu za peniaze, veľmi pravdepodobne by neprešiel žiaden nový plnoprofilový úsek D/R? Svojho času Aquila a devil tvrdili, že R2 Mýtna nebude mať problém....R3 na Orave je len preložka cesty I. triedy....
milan_KM napísal:Inak napadlo niekoho, že ak by šli všetky nové úseky cez hodnotu za peniaze, veľmi pravdepodobne by neprešiel žiaden nový plnoprofilový úsek D/R? Svojho času Aquila a devil tvrdili, že R2 Mýtna nebude mať problém....R3 na Orave je len preložka cesty I. triedy....
DrX napísal:Este raz, problem nie je s analyzou samotnou. Prolem je, ked sa politicky povedalo, ze sa analyza uz nesmie robit na planovane useky na D1 a D3, ale ide sa zrazu podla nej na R2. Cize je to ciste politicke ucelove manipulatorstvo. Neviem preco sa to neuplatnilo napr na PO J-V, ked analyza aj bola (A DOKONCA CHCELI BLOKOVAT JEJ ZVEREJNENIE!!!), ale aj na ostatne nedokoncene useky D1 a D3.
devil napísal:existuje D2, ukaz mi kde inde je co i len porovnatelny tranzit. skutocny tranzit, nie cielova doprava do najblizsej montaznej haly.
Prečo by Sorošku nemali hodnotiť? Neexistuje na to žiaden dôvod, maximálne brať ohľad na to, že moc variantov tam neexistuje.
Ale prešli by, len by išlo viacmenej o poduseky D1 turany hubova, potom pri BA D4 R1 R7, akurát že ozaj ibaúseky pri Bratislave, dalej R2 vo Zvolene. Na zvyšnej R2 sú najvyťaženejšie miesta vystavané. Chválabohu. Mimochodom suhlas, Na posudzovanej R3 privádzač je nonsens, mohla byť lacnejšia keby sa stavala napr za 5-6 rokov suvisla TS-DK (ako rodený Oravčan viem minimálne dve MUK vypustit iba na trase TS-Podzámok) lenže sa stavia po častiach.. Analýza sa má spraviť na tie úseky, medzi ktorými sa vláda rozhoduje. Nie vytočiť ludí a potom hrať hrdinu a degradovať analýzy. Ale hladať koncept výstavby na NDS je sizyfovská robota.jarino napísal:Prečo by Sorošku nemali hodnotiť? Neexistuje na to žiaden dôvod, maximálne brať ohľad na to, že moc variantov tam neexistuje. Každý projekt by sa mal zhodnotiť a ideálne najmä tie, kde príprava nie je rozbehnutá prípadne lokálne sny, napr. Donovaly, R8 atď, aby sa tieto nezmysly zastavili.
Aj D3 a Turany-Hubová by sa mali posudzovať, neviem prečo nie. Avšak Turany - Hubová by sa malo postupovať rovnako ako Soroška a to už asi aby sa na to vybodli súhlasiť nebudeš. Dôvod je ten, že variantov tam veľa tiež nie je, EIA vlastne rozhodla. Jedine by sa mohli zamýšľať, či by to nemal byť spoločný diaľnično-železničný projekt, lebo inak najskôr zaplatíme diaľnicu tunelom a potom železnicu údolím...milan_KM napísal:Inak napadlo niekoho, že ak by šli všetky nové úseky cez hodnotu za peniaze, veľmi pravdepodobne by neprešiel žiaden nový plnoprofilový úsek D/R? Svojho času Aquila a devil tvrdili, že R2 Mýtna nebude mať problém....R3 na Orave je len preložka cesty I. triedy....
Tá preložka cesty prvej triedy, ktorá prešla hodnotou za peniaze vychádza na 17 miliónov za kilometer. Celkom dosť. A to ešte prešiel ten privádzač, až mi je to divné...
Vceliak napísal:Laco napísal:pri dnesnej rozostavanosti D1 sa ju uz neoplati nedokoncit to je jasne, ako aj to, ze dostavat ju je DNES vyhodnejsie ako budovat komplet R2
Tak toto Ti nevyšlo. Určite ešte aj dnes je lacnejšie dokončiť R2 včítane severného obchvatu Zvolena, ako dokončiť obchvat Ružomberka, Korbeľku s Havranom a obchvat Prešova na D1.
A myslím, že to nie je len môj názor, ale samozrejme, politicky je neprípustné pripustiť to! Ale veď máme ten slávny inštitút "hodnota za peniaze" tak nech to vyčíslia, geroji.
aquila napísal:Idu volby do VUC .. Dalo sa to cakat... Ale realne to bude mat ten isty efekt ako ked NDS dala na web realnejsie terminy k R2 a dokoncenie usekov na 2040.. Juh sa vzburil a po urgencii z hora sa udial obrovsky progres.. Na webstranke zmenili datumy na nerealne typu 2024... Co nam to ze je to nerealne? Papier znesie vsetko...
aquila napísal:Milan, keby si v ramci tej tvojej frustracie aspon neklamal/nezavadzal. Ja som nikdy netvrdil ze mytna nebude mat problem, naopak som tvrdil , ze konkretne pri mytnej staci jednoduchy obchvat jednickou...
Plus urobit reko zvysnej jednicky od lovibane a ziadnu Rku tam netreba. Kde ma ako tak zmysel Rka je od krivana po mytnu (mimo)
...
pohodak napísal:Najblizsia dedina cez ktoru ide ta jednicka krizom je pincina, ktora je 25km daleko...
aquila napísal:lovinobana ma uz roky obchvat, ktoru ju sice teraz uz trosku lyzne, ale neni to nic katastrofalne .. tam staci urobit klasicku reko jednicky, usek mytna lovinobana je svojim sposobom zbytocny
ibdjambo123 napísal:aquila napísal:lovinobana ma uz roky obchvat, ktoru ju sice teraz uz trosku lyzne, ale neni to nic katastrofalne .. tam staci urobit klasicku reko jednicky, usek mytna lovinobana je svojim sposobom zbytocny
... a smrteľná križovatka a zákruta pri Dobroči?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.