Prečo by Sorošku nemali hodnotiť? Neexistuje na to žiaden dôvod, maximálne brať ohľad na to, že moc variantov tam neexistuje. Každý projekt by sa mal zhodnotiť a ideálne najmä tie, kde príprava nie je rozbehnutá prípadne lokálne sny, napr. Donovaly, R8 atď, aby sa tieto nezmysly zastavili.
Aj D3 a Turany-Hubová by sa mali posudzovať, neviem prečo nie. Avšak Turany - Hubová by sa malo postupovať rovnako ako Soroška a to už asi aby sa na to vybodli súhlasiť nebudeš. Dôvod je ten, že variantov tam veľa tiež nie je, EIA vlastne rozhodla. Jedine by sa mohli zamýšľať, či by to nemal byť spoločný diaľnično-železničný projekt, lebo inak najskôr zaplatíme diaľnicu tunelom a potom železnicu údolím...
milan_KM napísal:Inak napadlo niekoho, že ak by šli všetky nové úseky cez hodnotu za peniaze, veľmi pravdepodobne by neprešiel žiaden nový plnoprofilový úsek D/R? Svojho času Aquila a devil tvrdili, že R2 Mýtna nebude mať problém....R3 na Orave je len preložka cesty I. triedy....
Tá preložka cesty prvej triedy, ktorá prešla hodnotou za peniaze vychádza na 17 miliónov za kilometer. Celkom dosť. A to ešte prešiel ten privádzač, až mi je to divné...
DrX napísal:Este raz, problem nie je s analyzou samotnou. Prolem je, ked sa politicky povedalo, ze sa analyza uz nesmie robit na planovane useky na D1 a D3, ale ide sa zrazu podla nej na R2. Cize je to ciste politicke ucelove manipulatorstvo. Neviem preco sa to neuplatnilo napr na PO J-V, ked analyza aj bola (A DOKONCA CHCELI BLOKOVAT JEJ ZVEREJNENIE!!!), ale aj na ostatne nedokoncene useky D1 a D3.
Okrem toho čo uvádzaš sa povedalo, že analýza sa nebude robiť aj na úseky R2 Kriváň - Lovinobaňa, R2 Šaca - Košické Oľšany a D1 Budimír - Bidovce.
Neviem o tom, že nejaká analýza pre Prešov bola/môže niekto doplniť, ak vie/. Prezident požiadal listom Hodnotu za peniaze, aby projekt zhodnotila. Zhodnotenie sa uplatnilo tak, že výkup pozemkov na R4 2. etapa je pozastavený.
Neviem prečo by sa na R2 nemala aplikovať. Napríklad Soroška je jasne v zozname projektov, ktoré budú posudzované.