robila sa suvisla reko na vyse 20 km I/73...
Devil,pozyvam ta v nedelu o cca 23:30 na sidlisko Sekcov aby si pozrel tie kolony kamionov a pozeral tie znacky krajin.A to je len ta NAD ktora nesla východnejsimi
jednickami. Po dokonceni celej TEN-T vetvy nebudu mat kamiony dovod jazdit po jedničkách...Preto ten narast. Ved D a RC sa stavaju na roky dopredu.
Mna az zaraza logika veci ked pri Lovinobani sa bez debaty uvazuje a sutazi na 2+2 a Via Carpathia s medzinarodnym vyznamom niekto navrhuje 1+1. Aj to
"šetrenie" mi pride vcelku divne-dojemne ked Brodno stavali za 60mil/km a predtym vylucili vitaza ktory to siel robit za 28Mega/km... hm?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tako na čom šetriť?
aj vo ZV mas znacky vela krajin. aj E58 je trasa s medzinarodnym vyznamom len nie je tak "in". a ano, intenzita je kriteriom pre plny profil, malo byt byt aspon 10k, pri l.bani je 9k. ale bolo x-krat povedane ze za lucencom pri intenzite 6-7.000 treba na plne profily zabudnut....
mame E77, ktora mimo ZV a BB spaja na Sk len zopar mesteciek a preto je odjakziva v nemilosti.
- mimo Sk staci spomenut 2 mesta: krakow a budapest cize pocet obyvatelov aj nasobne vyssi ako okolo rzesowa ci miskolca.
- rozostavanost S7 daleko vyssia ako S19
- v madarsku nadvazuju M5, M6 aj M7 - vsetko suvisle dialnice v plnom profile
- v rumunsku je dialnica oradea-kluz-bukurest uz roky v utlme, prakticky sa nestavia
madari chcu mat plny profil do kosic, tak ako bude 2+2 konecne aj M15 do BA. via carpathia je druhorady prinos. kamiony vzdy jazdia tak ako to potrebuju. uz som raz spominal moju debatu s dlhorocnym kamionistom:
viewtopic.php?p=159557#p159557
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...