Moderátor: Moderátori
ale zase nebud nespravodlivy, ksoroske sa vyjadrovali. a ich predchodcovia vela bojovali za R4 na milhost. to ze na krajskej urovni blizsia kosela ako kabat je viditelne aj na vychode ale aj ZA, daleko viac tam riesia zilinu a kysuce nez oravu a ruzomberok.Ale nikde som nepostrehol tlak zupana, na potrebu vystavby hoc akeho ineho useku v kosickom kraji..ci na smer na Michalovce alebo RV..
nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MIchapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...
Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..
metelesku.blesku napísal:nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MIchapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...
Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..
Konečne si všetko pochopil. Ešte si zabudol na NAŠICH nenažrancov z okolia R6 a ich 400 mil. Aj oni chcú žrať skôr ako VY. Až potom pôjdu omrvinky tam, kde nič nie je.![]()
Sa divím, že ešte nie si precceda ani niekde na doprave ani na UHP, aby si im opravil tie ich nezmysly v tom pamflete o prioritách.
devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.
by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha
PK napísal:devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.
Devil akekolvek prioritizovanie vyjde v neprospech vychodu. Jedine spravodlive riesenie by bolo pridelenie fixnej pomernej sumy pre kazdy kraj podla rozlohy a poctu obyvatelov.
a kto povedal ze tie navrhy by mali pomahat R2 ? vobec nikto. batke by pomohli a to je podstatne, siroke rovne useky pockaju. na vychode by pomohli par usekom R4 a pomohli by aj na dargov-pozdisovce, pri tej cene a tolkym prietahom je tam velka uspora casu. zeby nebol tunel pod dargovom nie je podstatne. pomerne fixna pomerna suma nie je potrebna stacia ferove kriteria.Asi tak. Zrušením váhy TEN-T by sa odsunula aj D1 Bidovce - Sobrance ďalej, ako momentálne je.
A keďže ostatné návrhy váh by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.