Moderátor: Moderátori
ale zase nebud nespravodlivy, ksoroske sa vyjadrovali. a ich predchodcovia vela bojovali za R4 na milhost. to ze na krajskej urovni blizsia kosela ako kabat je viditelne aj na vychode ale aj ZA, daleko viac tam riesia zilinu a kysuce nez oravu a ruzomberok.Ale nikde som nepostrehol tlak zupana, na potrebu vystavby hoc akeho ineho useku v kosickom kraji..ci na smer na Michalovce alebo RV..
nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MI chapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...
Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..
metelesku.blesku napísal:nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MI chapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...
Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..
Konečne si všetko pochopil. Ešte si zabudol na NAŠICH nenažrancov z okolia R6 a ich 400 mil. Aj oni chcú žrať skôr ako VY. Až potom pôjdu omrvinky tam, kde nič nie je.
Sa divím, že ešte nie si precceda ani niekde na doprave ani na UHP, aby si im opravil tie ich nezmysly v tom pamflete o prioritách.
devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.
by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha
PK napísal:devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.
Devil akekolvek prioritizovanie vyjde v neprospech vychodu. Jedine spravodlive riesenie by bolo pridelenie fixnej pomernej sumy pre kazdy kraj podla rozlohy a poctu obyvatelov.
a kto povedal ze tie navrhy by mali pomahat R2 ? vobec nikto. batke by pomohli a to je podstatne, siroke rovne useky pockaju. na vychode by pomohli par usekom R4 a pomohli by aj na dargov-pozdisovce, pri tej cene a tolkym prietahom je tam velka uspora casu. zeby nebol tunel pod dargovom nie je podstatne. pomerne fixna pomerna suma nie je potrebna stacia ferove kriteria.Asi tak. Zrušením váhy TEN-T by sa odsunula aj D1 Bidovce - Sobrance ďalej, ako momentálne je.
A keďže ostatné návrhy váh by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.