aquila napísal:2 fh: wikipediu by som za moc bernu mincu nebral. tam moze pisat, kto chce, aj mesiksa divim, ze to este nezneuzil
OK, tieto fakty sú aj inde, ale Devil chcel link, aj keď sám žiadny nedáva
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátori
aquila napísal:2 fh: wikipediu by som za moc bernu mincu nebral. tam moze pisat, kto chce, aj mesiksa divim, ze to este nezneuzil
mirkobb napísal: preco nedopraju ludia zo ZA(asi nie vsetci..?) nieco podobne aj zvysku Slovenska, napr. kvalitnu cestu popod Hiadelske sedlo,
devil napísal:a mame to tu : preco nebola rafinerka na povazi![]()
![]()
![]()
aquila napísal: bola, vola sa dubova a bola tusim aj vacsia ako apollo v bratislave, len bola za vojny zbombardovana, ale komunisti prijali rozhodnutie, ze treba zvysit podial robotnikov v BA, tak obnovili apollo a vybudovali slovnaft na najhorsom moznom mieste. mimochodo, po dubovej sa zvazovalo aj okolie nitry kvoli nepriepustnym ilom a minimalnemu vplyvu na zivotne prostredie. takze preto nebola rafinerka po II svetovej vojne na povazi. cize zase mame ten isty problem, zamiename dovody a priciny
fh napísal:mirkobb napísal: preco nedopraju ludia zo ZA(asi nie vsetci..?) nieco podobne aj zvysku Slovenska, napr. kvalitnu cestu popod Hiadelske sedlo,
Myslíš, že si zvyšok Slovenska želá práve túto cestu?
Ja si prajem všade dobré cesty lebo veľa cestujem. Ale aj tie intenzity zavážia, to môže kdekto spochybňovať, ale je to tak.Prešov je tretie najväčšie mesto na Slovensku a nemá ani len tú estakádu ako je v BB.
Nitra to isté. Nie je na tom BB až tak zle.
kaviarista napísal:ale ved ani podla mna nema mat R3 prioritu pred D1. Diskutovat o R3 treba teraz v predstihu, kym je cas. Najst najefektivnejsie trasovanie teraz, kym je cas.
Ak bude postavena D1 v useku HP-RK, samozrejme, ze kazdy pojde do BA cez ZA a nie Donovaly. Ale do PP potrebuju cestovat aj ludia z NR a BB kraja. Pre nich bude uz trasa cez ZA nevyhodna.
tunak sa len bavime o tom, ze zilina je prirodzenym uzlom kde sa styka smer vychod - zapad, sever - juh nist viac nic menej
kaviarista napísal:fh napísal:mirkobb napísal: preco nedopraju ludia zo ZA(asi nie vsetci..?) nieco podobne aj zvysku Slovenska, napr. kvalitnu cestu popod Hiadelske sedlo,
Myslíš, že si zvyšok Slovenska želá práve túto cestu?
Ja si prajem všade dobré cesty lebo veľa cestujem. Ale aj tie intenzity zavážia, to môže kdekto spochybňovať, ale je to tak.Prešov je tretie najväčšie mesto na Slovensku a nemá ani len tú estakádu ako je v BB.
Nitra to isté. Nie je na tom BB až tak zle.
nie, zvysok Slovenska si najviac zela miliardove estakady v Skalitom !
fh, ja ti garantujem jednu vec. keby sa tunel pod Donovalmi postavil skor ako Visnove, tak intenzity medzi ZA a MT by sli rapidne dole. Jednoducho je scestne argumentovat tym, ked sa intenzity na lepsej ceste zvysuju oproti jej horsej alternative. Keby sa ta horsia alternativa stala lepsou, tak sa intenzity zarucene preklopia. Vodici nie su blbci ani masochisti. Stale si zvolia tu jednoduchsiu a rychlejsiu trasu.
devil napísal:kaviarista, to by som si takto netrufol tvrdit co sa tyka toho radikalneho preklopenia. preklopenie mozno ale nie v takych rozmeroch. sam jazdis vela tak predsa vidis ze ake spk-ky mas v okresoch, dost prevladaju tie cez aky okres ides. to je ta regionalna doprava, cize jazdenie do najblizsich 2-3 miest ci najblizsieho VUC centra. preto velmi nevidim vyznam D3, R3 ani R4 (okrem niektorych malych usekov) najblizich 15 rokov. a co sa tyka tranzitu porzi sa akym sposobom rastie preprava tovaru z-v a akym s-j.
mel napísal:kaviarista napísal:ale ved ani podla mna nema mat R3 prioritu pred D1. Diskutovat o R3 treba teraz v predstihu, kym je cas. Najst najefektivnejsie trasovanie teraz, kym je cas.
Ak bude postavena D1 v useku HP-RK, samozrejme, ze kazdy pojde do BA cez ZA a nie Donovaly. Ale do PP potrebuju cestovat aj ludia z NR a BB kraja. Pre nich bude uz trasa cez ZA nevyhodna.
Suhlas ... treba R3 riesit, teda stanovit trasovanie... pre rozvoj sa mi najviac paci variant "pred BB tunel na Turiec a Handlovska spojka", myslim, ze riesi rozvoj najobsiahlejsie. Samozrejme treba riesit aj trasu BB-RK, ale podla Vazneho bude prelozka cesty I triedy. Toto sa mi zda najlepsie a najkomplexnejsie riesenie a variant F nim straca na opodstatnenosti.
Sergej napísal:kvalitná dialnica napísal:do bud. by sa z ňou počítalo ako nové hlavné mesto
Ty si na práškoch??? Meniť hlavné mesto je blbosť na n-tú a Bystrica už vôbec nie.
fh napísal:kaviarista napísal:fh napísal:mirkobb napísal: preco nedopraju ludia zo ZA(asi nie vsetci..?) nieco podobne aj zvysku Slovenska, napr. kvalitnu cestu popod Hiadelske sedlo,
Myslíš, že si zvyšok Slovenska želá práve túto cestu?
Ja si prajem všade dobré cesty lebo veľa cestujem. Ale aj tie intenzity zavážia, to môže kdekto spochybňovať, ale je to tak.Prešov je tretie najväčšie mesto na Slovensku a nemá ani len tú estakádu ako je v BB.
Nitra to isté. Nie je na tom BB až tak zle.
nie, zvysok Slovenska si najviac zela miliardove estakady v Skalitom !
fh, ja ti garantujem jednu vec. keby sa tunel pod Donovalmi postavil skor ako Visnove, tak intenzity medzi ZA a MT by sli rapidne dole. Jednoducho je scestne argumentovat tym, ked sa intenzity na lepsej ceste zvysuju oproti jej horsej alternative. Keby sa ta horsia alternativa stala lepsou, tak sa intenzity zarucene preklopia. Vodici nie su blbci ani masochisti. Stale si zvolia tu jednoduchsiu a rychlejsiu trasu.
Vyriešil by si parciálny problém, ale teraz neviem či sme sa pochopili. Mne sa vidí, že ty jedným vylučuješ druhé, navyše sem pletieš Skalité. Doprava medzi ZA a MT nie je ani náhodou lokálna a garantovať môžeš akurát to, že dnes večer bude tma. To, čo napísal mel hore nadomnou vidím skôr reálne a Donovaly trojpruh. To je okamžité uľahčenie .
aquila napísal:2 kaviarista: ale uzemie slovenska je take ake je .. doprava s - j sa casom bude rozvijat skor na osi BA - ZA - CR/PL (co sa vlastne uz aj deje) a miscolc - KE - PO - PL
kaviarista napísal:fh napísal:kaviarista napísal:fh napísal:mirkobb napísal: preco nedopraju ludia zo ZA(asi nie vsetci..?) nieco podobne aj zvysku Slovenska, napr. kvalitnu cestu popod Hiadelske sedlo,
Myslíš, že si zvyšok Slovenska želá práve túto cestu?
Ja si prajem všade dobré cesty lebo veľa cestujem. Ale aj tie intenzity zavážia, to môže kdekto spochybňovať, ale je to tak.Prešov je tretie najväčšie mesto na Slovensku a nemá ani len tú estakádu ako je v BB.
Nitra to isté. Nie je na tom BB až tak zle.
nie, zvysok Slovenska si najviac zela miliardove estakady v Skalitom !
fh, ja ti garantujem jednu vec. keby sa tunel pod Donovalmi postavil skor ako Visnove, tak intenzity medzi ZA a MT by sli rapidne dole. Jednoducho je scestne argumentovat tym, ked sa intenzity na lepsej ceste zvysuju oproti jej horsej alternative. Keby sa ta horsia alternativa stala lepsou, tak sa intenzity zarucene preklopia. Vodici nie su blbci ani masochisti. Stale si zvolia tu jednoduchsiu a rychlejsiu trasu.
Vyriešil by si parciálny problém, ale teraz neviem či sme sa pochopili. Mne sa vidí, že ty jedným vylučuješ druhé, navyše sem pletieš Skalité. Doprava medzi ZA a MT nie je ani náhodou lokálna a garantovať môžeš akurát to, že dnes večer bude tma. To, čo napísal mel hore nadomnou vidím skôr reálne a Donovaly trojpruh. To je okamžité uľahčenie .
Tak este raz a pomaly. Pytal si sa provokacne, ci si zvysok Slovenska zela cestu pod Donovalmi. Ja som ti provokacne odpovedal, ze si urcite viac zela cestu cez Skalite, kedze tam sa planuju utopit v blizkej buducnosti vyznamne financne zdroje.
Skus si interpolacne poprepajat rozne vyznamnejsie mesta na Slovensku a potom uvidis, kolko obyvatelov Slovenska by vyuzilo Donovaly a kolko Skalite.
Co sa tyka trojpruhu, podobnym zcestnym argumentacnym sposobom mozes zablokovat tunel pod kazdym jednym horskym prechodom. Ved aj na Soroske by stacil treti pruh. Na Dargove je treti pruh uz dnes a nebyt toho pruhu, tak su tam ovela vacsie zapchy ako pod Strecnom. Naco nam tu bude dialnicny tunel? Naco by sme stavali dialnice, ked sa do kazdeho ciela da dostat aj po obycajnej ceste? Alebo tie akozeargumenty pripadaju smiesne iba mne ?
Co sa tyka spz, alebo po novom ecv, vidim velmi jasne, kolko vozidiel PO alebo KE kraja sa pohybuje v useku MT-ZA. Ja som to pisal uz pred rokmi, ze je velka skoda, ze sa scitania intenzit nerobia aj z kvalitativneho hladiska.
devil napísal:inac s tymi 3. pruhmi sa mi to v pohode pozdava...3 pruhova cesta je vynikajuce a lacne riesenie oproti tunelom. keby bol treti pruh cez celu sorosku nebol by tam absolutne ziadny problem. auta co vladzu do kopca prejdu rychlo a tie co nie mozno maju stratu 2 min. a to je asi tak vsetko. aj na trase ZA-RK by som kresal tunely kde sa len da. ziadna korbelka a povrchove varianty kde sa to len da.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.